گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 pro ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 pro ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 pro ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 pro ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 pro ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 pro ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 pro ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Dual SIM 128/6G Mobile Phone

کد کالا: LD14247
  • 5 امتیاز
  • 7 نظر
  • 6 پیشنهاد خرید
انتخاب سایز
    تامین کننده: موبایل مجید
    خلاصه خصوصیات کالا | مشاهده همه
    • برند: شیائومی - Xiaomi
    • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
    • حافظه اجرایی (RAM): ۶ گیگابایت
    • سیستم عامل: Android - اندروید
    • مدل گوشی: Redmi Note 8 pro
    • نوع سیم کارت: نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)

    سایت لندیکا با بیش از 7 سال سابقه و با امکانات بسیار متنوع فروشگاهی و مارکت پلیس واگذار می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09120913811 تماس بگیرید

    • توضیحات کالا
    • جزئیات کالا
    • نظرات کاربران
    • سوالات کاربران

    توضیحات کالا

    شیائومی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو

    نماینده های جدید شیائومی در کلاس میان رده، گوشی‌های زیبا و کارآمد ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو هستند.
    با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی روز، باید این واقعیت را بپذیریم که خیلی از مردم ما و دیگر نقاط گیتی، قدرت خرید گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت را ندارند. از اینروست که تولیدکنندگان کالاهای دیجیتال، بخش اعظمی از تولیدات خود را صرف تولید محصولات به‌صرفه و اقتصادی‌تر کرده‌اند تا بازار بزرگتری را هدف خود قرار دهندبرند شیائومی هم از این قائده مستثنی نیست و حتی این برند، در بخش گوشی‌های هوشمند میان‌رده و اقتصادی سرمایه گذاری بیشتری کرده است. این کمپانی به تولید محصولات با برچسب قیمتی معقول شهره است و برای ادامه دادن به این روند، با معرفی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو، امسال هم به رقابت با دیگر برندها مشغول است.


    • طراحی

      در بخش طراحی، ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو دقیقا همانند یک گوشی پرچم‌دار طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند. این را می‌توان هنگامی که این گوشی را در دست می‌گیریم کاملا حس کنیم. بدنه‌ی خوش ساخت و از جنس گوریلا گلس 5 که حس و حال یک گوشی پرچم‌دار را به ما القا می‌کند. اما این کمپانی چینی برای پایین آوردن بهای ساخت از فریم پلاستیکی به‌جای فریم فلزی استفاده کرده است.
      ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو با گوشه هایی گرد و تقریبا بدون حاشیه می‌باشند. در قسمت جلو و نیمه بالای گوشی، دوربین سلفی به شکل قطره (ناچ) جا خوش کرده است و در قسمت پایین در جلوی گوشی، برخلاف ردمی نوت 8 پرو، در نسخه ردمی نوت 8 معمولی لوگوی Redmi نیز دیده می‌شود.
      اما در قسمت پشت این دو نسخه از سری ردمی نوت 8، تفاوت بیش از این است. در نسخه پرو ردمی نوت 8 ، برای زیبایی و جذابیت بیشتر از پوشش شیشه‌ای 3D استفاده شده است. درحالی که این فاکتور در نسخه معمولی ردمی نوت 8 از پوشش شیشه‌ای 2.5D بهره برده است. به این ترتیب نسخه پرو به دلیل خمیدگی پنل پشتی در دو طرف، به خوبی در دست جای می‌گیرد و کاربر لذت بیشتری هنگام استفاده از آن را تجربه می‌کند.
      چینش و محل قرارگیری دوربین‌ها و اثر انگشت، فاکتور دیگری است که این دو نسخه از سری ردمی نوت 8  را از هم متمایز می‌کند. در نسخه پرو ردمی نوت 8 چینش دوربین حالت عمودی به خود گرفته است که در قسمت میانی نیمه بالایی گوشی قرار دارد و سنسور ماکرو به همراه فلش LED در خارج از مجموعه دوربین و کنار آن قرار گرفته است. در حالیکه در نسخه عادی ردمی نوت 8، همان چینش عمودی مجموعه دوربین در سمت چپ نیمه بالایی جای گرفته و فلش LED نیز در کنار آن تعبیه شده است. مجموعه دوربین در هر دو گوشی برآمدگی نسبتا قطوری دارند و این باعث لق زدن گوشی روی سطوح صاف می‌شود.
      سنسور اثر انگشت در هر دو نسخه ردمی نوت 8، حسگر اثرانگشت عادی بوده که در قسمت پشت گوشی جای گرفته است. پردازش شناسایی در هر دو نسخه از سرعت بالایی برخوردار است و دسترسی به ماژول آن در پشت گوشی هم به سادگی امکان پذیر است.
      توزیع کلیدهای فیزیکی نیز در هر دو نسخه یکسان است. در لبه سمت راست می‌توان کلیدهای کنترل صدا و پاور را مشاهده کرد و درگاه سیمکارت و کارت حافظه در لبه دیگر آن قرار دارد. همچنین در لبه بالا ماژول IR Blast در کنار ورودی میکروفون قرار گرفته است و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، دریچه اسپیکر و درگاه  USB 2.0 Type-C در لبه پایین جاخوش کرده است.


    • بلندگوها و صفحه نمایش

      در هردو نسخه از سری گوشی‌های ردمی نوت 8، بلندی صدا متوسط می‌باشد که این خبر از اسپیکر تک کاناله‌ای می‌دهد که شیائومی بر روی این گوشی‌ها تدارک دیده است.
      اگرچه هنوز شیائومی جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از این دو نسخه حذف نکرده است و می‌توانید از هر نوع هدست و هدفونی که دوست دارید استفاده کنید اما شفافیت و بلندی صدای آن بیشتر از حد متوسط نیست. جالب اینجاست که در نسخه معمولی ردمی نوت 8 کیفیت و بلندی صدا بیشتر از نسخه پرو است.
      از اسپیکر و بلندی صدا که بگذریم به بخش جذاب نمایشگر می‌رسیم.
      هنوزهم شیائومی برای اکثر گوشی‌های خود از پنل IPS LCD در صفحه نمایش بهره می‌برد.  در هر دو نسخه از ردمی نوت 8، کیفیت تصاویر نمایش داده شده قابل قبول است و تصاویر شارپ نمایش داده می‌شوند. آیکون‌ها و جزییات ریز هم صاف و بدون دندانه دیده می‌شوند. پنل‌های 6.3 و 6.53 اینچی با رزولوشن 1080×2340 به ترتیب بر روی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو قرار گرفته است. در هر دو نسخه نسبت تصاویر 19.5:9 ارزیابی شده است. اگرچه کمپانی شیائومی برای گوشی‌های خود از پنل OLED استفاده نمی‌کند اما جزییات تصاویر در هر دو نسخه از سری ردمی نوت 8، هر کاربر سخت پسندی را راضی نگه می‌دارد.
      روشنایی نمایشگر در هر دو نسخه از سری ردمی نوت 8 قابل قبول بوده و با توجه به ادعای شیائومی که روشنایی حداکثر 500 نیتی را برای ردمی نوت 8 پرو در نظر گرفته است، روشنایی آن از بسیاری رقبا بالاتر می‌باشد. می‌توان گفت عملکرد ردمی نوت 8 پرو در زیر نور خورشید باتوجه به پشتیبانی از استاندارد  HDR، از نسخه معمولی بهتر است.
      البته در صورت روشن کردن حالت اتوماتیک روشنایی درهر دو نسخه، ارائه قابل قبولی از خود زیر نور خورشید نشان می‌دهند اما پنل OLED برای استفاده در روز و روشنایی آن گزینه بهتری است.


    • رابط کاربری

      هر دو نسخه ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو با سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری MIUI 10 به بازار عرضه شده اند. لازم به ذکر است نسخه پرو ردمی نوت 8  در تاریخ 18 تا 26 دسامبر به  MIUI 11 به روزرسانی می‌شود.
      برای آشنایی با رابط کاربری MIUI 10 و MIUI 11 باید در مقاله مفصل دیگری راجع به آن پرداخت و این مقاله گنجایش آن را ندارد. همین قدر کافی است تا بدانید کمپانی شیائومی قبل از تولید و ساخت گوشی اقدام به کوک کردن رام برای کمپانی‌هایی نظیر گوگل کرده است و تجربه کار با رابط کاربری اختصاصی آن بسیار لذت بخش است و تقریبا هر بخشی از رابط کاربری گوشی را می‌توانید به سلیقه‌ی خود شخصی سازی کنید.


    • دوربین

      برای بسیاری از کاربران در سراسر دنیا، دوربین اولین اصل خرید گوشی هوشمند تلقی می‌شود. کمپانی شیائومی نیز این اصل را بسیار حائز اهمیت قرار داده، از این‌رو گوشی‌های اقتصادی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو در صدر گوشی‌های میان رده دنیا در مقایسه با دیگر رقبا قرار دارند.
      در هر دو نسخه از سری ردمی نوت 8 چینش مشابهی برای دوربین‌ها به‌کار رفته است. البته تفاوت دوربین های این دو نسخه، به استفاده از حسگرهای متفاوت در دوربین اصلی و سلفی محدود می‌شود. دوربین اصلی ردمی نوت 8 پرو از حسگر 64 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 و دوربین اصلی ردمی نوت 8 از حسگر 48 مگاپیکسلی با لنز  f/1.8 استفاده می‌کند. اما همانطور که گفته شد در هر دو نسخه چینش یکسانی برای دوربین‌ها به‌کار رفته است که دوربین استاندارد واید، دوربین اولترا واید، دوربین ماکرو و حسگر تشخیص عمق را شامل می‌شود.
      درهنگام عکس‌برداری با ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو، وقتی که شرایط عکس‌برداری استاندارد باشد، رنگ‌ها به واقعیت نزدیک‌تر بوده و کیفیت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. تنها سوژه‌هایی با بافت پیچیده مانند برگ درختان را-برای رسیدن به جزئیات زیادتر-بیش از اندازه شارپ می‌کند. اما به‌طور عمومی نتیجه عکاسی با هر دو نسخه از سری رد می نوت 8، عکس‌هایی با وضوح بالا و جزییات زیاد است.
      در نبود لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین‌های هر دو نسخه از ردمی نوت 8 به افزایش ISO و سرعت شاتر بیشتر روی آورده که نتیجه عکاسی با آن در شب، عکس‌هایی با نویز زیاد و تقریبا سافت است. البته وجود حالت Night که در اکثر میان رده‌های کمپانی شیائومی دیده می‌شود، جزییات را در عکس‌ها افزایش می‌دهد. این حالت هایلایت عکس‌ها را بیش از اندازه روشن نمی‌کند که در نتیجه عکس‌ها به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.
      عکاسی با دوربین سلفی هر دو گوشی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو، جزییات و تفکیک سوژه را از پس زمینه عالی انجام می‌دهند، گرچه گستره دینامیکی آن چندان گسترده نیست!
      البته کیفیت عکاسی سلفی در نسخه پرو، بهتر از برادر کوچکتر است که آن هم به لطف سنسور 20 مگاپیکسلی نسخه پرو در مقابل سنسور 13 مگاپیکسلی نسخه معمولی با لنز مشابه f/2.0 است.


    • بازدهی و عملکرد

      انتخاب پردازنده برای نسخه‌های ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو توسط شیائومی متفاوت بوده است و از دو شرکت مجزا انتخاب شده است. ردمی نوت 8 پرو از پردازنده مدیاتک هلیو G90T بهره می‌برد، در حالیکه برادر کوچکتر آن از پردازنده اسنپ‌دراگون 665 کوالکام قدرت می‌گیرد.
      چه روی کاغذ و با توجه به مشخصات فنی و چه در عملکرد و باتوجه به تجربه کاربری، پردازنده نسخه پرو که به عنوان یک پردازنده گیمینگ اقتصادی شناخته می‌شود، عملکرد و نتیجه بهتری را از خود نشان می‌دهد. گفتنی است که شیائومی مدعی شده است، به لطف فناوری LiquidCool در نسخه پرو ردمی نوت 8، این پردازنده در کنار IC شارژ، 4 تا 6 درجه سلیسیوس خنک‌تر می‌ماند و در نتیجه اجرای مداوم بازی‌ها روان‌تر خواهد بود.


    • سخن پایانی

      امروزه گوشی‌های میان رده خوش قیمتی را به لطف کمپانی‌های چینی در بازار مشاهده می‌کنیم. اگر کمی دقت به خرج دهیم خیلی از این کمپانی‌ها مورد پسند واقع نخواهد شد.
      کمپانی شیائومی فرایِ از این باور که ساخت چین است و می‌توان آن‌را با محصولات بی‌کیفیت چینی مقایسه کرد پا به عرصه گذاشته و محصولاتی توانمند که در حد و اندازه‌های بازار جهانی و دیگر رقبای آن در سرتاسر دنیا است را روانه بازار می‌کند.
      اگرچه ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو با برچسب میان رده و اقتصادی تولید شده‌اند اما کیفیت ساخت بالای آن، یک گوشی پرچم‌دار را در ذهن تداعی می‌کند. این‌را می‌توان از جنس بدنه آن که از گوریلا گلس 5 ساخته شده است، از عکاسی با کیفیت در سناریوهای مختلف، از پردازنده قدرتمند مورد استفاده در هر دو نسخه و از باتری با ظرفیتی که کاربر را تا 2 روز همراهی می‌کند فهمید. همچنین رابط کاربری زیبا و کاربردی آن می‌تواند تمامی این ابزارهای قدرتمند را به آسانی در اختیار شما قرار دهد.
      اگر قصد دارید یکی از نسخه‌های شیائومی ردمی نوت 8 یا ردمی نوت 8 پرو را خریداری کنید، می‌توانید این کالای اصل و با گارانتی معتبر را از لندیکا تهیه کنید.

    جزئیات کالا

    • مشخصات اصلی
    • برند
      شیائومی - Xiaomi
    • مدل گوشی
      Redmi Note 8 pro
    • ابعاد
      161.4x76.4x8.8 میلیمتر (6.35x3.01x0.35 اینچ)
    • وزن
      200 گرم (7.05 oz)
    • نوع سیم کارت
      نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
    • تعداد سیم کارت
      دو سیم کارت
    • جنس بدنه
      جلو و پشت از شیشه
    • زمان عرضه به بازار
      آگوست 2019
    • واحد پردازش
    • تراشه اصلی
      Mediatek Helio G90T
    • پردازنده اصلی (CPU)
      2x2.05 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
    • تکنولوژی پردازنده (نانومتر)
      12 نانومتری
    • پردازنده گرافیکی (GPU)
      Mali-G76 MC4
    • تعداد هسته پردازنده(ها)
      8 هسته
    • نوع پردازنده
      64 بیت
    • حافظه داخلی - حافظه اجرایی
    • حافظه داخلی
      128 گیگابایت
    • حافظه اجرایی (RAM)
      ۶ گیگابایت
    • پشتیبانی از حافظه خارجی
      دارد - microSD
    • حداکثر ظرفیت کارت حافظه
      256 گیگابایت
    • وضعیت درگاه کارت حافظه
      با سیم کارت مشترک است
    • صفحه نمایش
    • صفحه نمایش لمسی
      دارد
    • صفحه نمایش رنگی
      دارد
    • محدوده سایز صفحه نمایش
      بزرگتر از 6.5 اینچ
    • سایز دقیق صفحه نمایش
      6.53 اینچ
    • نوع صفحه نمایش
      LCD
    • فناوری صفحه نمایش
      IPS
    • رزولوشن صفحه نمایش
      1080x2340 پیکسل
    • تعداد رنگ صفحه نمایش
      16 میلیون رنگ
    • تراکم پیکسلی صفحه نمایش
      395 ppi
    • محافظ صفحه نمایش
      دارد - Corning Gorilla Glass 5
    • نسبت تصویر
      19.5:9
    • ارتباطات و مکان یابی
    • شبکه های ارتباطی
      2G ، 3G ، 4G
    • فن‌آوری‌های ارتباطی
      NFC ، اینفرارد - مادون قرمز
    • جزئیات شبکه 2G
      GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 --- سیم کارت 1 & سیم کارت 2
    • جزئیات شبکه 3G
      HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    • جزئیات شبکه 4G
      LTE band 1(2100)، 3(1800)، 5(850)، 7(2600)، 8(900)، 40(2300)، 41(2500)
    • جزئیات WiFi
      Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac --- باند دوگانه --- Wi-Fi Direct --- هات اسپات
    • جزئیات بلوتوث
      5.0 --- A2DP --- LE
    • رادیو
      دارد - رادیو FM
    • دوربین
    • تعداد دوربین اصلی
      4 دوربین اصلی
    • رزولوشن دوربین اصلی
      دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 64 مگاپیکسل --- دوربین دوم از نوع (Ultrawide)، با رزولوشن 8 مگاپیکسل --- دوربین سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن 2 مگاپیکسل --- دوربین چهارم از نوع حسگر عمق (Depth Sensor) با رزولوشن 2 مگاپیکسل
    • دیافراگم/فاصله کانونی
      دوربین اول فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm) دریچه‌ی دیافراگم f/1.9 --- دوربین دوم فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر (Focal Length 13 mm) دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 --- دوربین سوم دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 --- دوربین چهارم دریچه‌ی دیافراگم f/2.4
    • سایز سنسور و پیکسل
      دوربین اول سایز سنسور 1/1.7 اینچ (Sensor Size 1/1.7)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 0.8 میکرومتر (0.8µm Pixel Size) --- دوربین دوم ، سایز سنسور 1/4 اینچ(Sensor Size 1/4)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size) ---- دوربین سوم سایز سنسور 1/2 اینچ (Sensor Size 1/2)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.75میکرومتر (1.75µm Pixel Size) --- دوربین چهارم سایز سنسور 1/2 اینچ (Sensor Size 1/2)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.75میکرومتر (1.75µm Pixel Size)
    • امکانات دوربین(های) اصلی
      قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) ، عکاسی HDR ، دارای فلش LED
    • تعداد دوربین جلو
      1 دوربین سلفی
    • رزولوشن دوربین سلفی
      20 مگاپیکسل
    • دیافراگم/فاصله کانونی دوربین سلفی
      دریچه‌ی دیافراگم f/2.0
    • امکانات دوربین(های) سلفی
      عکاسی پانوراما (Panorama) ، عکاسی HDR
    • امکان فیلمبرداری
      دارد
    • فیلمبرداری دوربین اصلی
      فیلم برداری 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه، 1080p30/60/120fps --- فیلم برداری 720p با سرعت 960 فریم در ثانیه، ژیروسکوپ-EIS
    • فیلمبرداری دوربین سلفی
      فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه
    • نرم افزار و سیستم‌عامل
    • سیستم عامل
      Android - اندروید
    • ورژن سیستم عامل
      Pai 9.0
    • رابط کاربری
      MIUI 10
    • پشتیبانی از زبان فارسی
      دارد
    • منوی فارسی
      دارد
    • قابلیت ضبط صدا
      دارد
    • دفترچه تلفن
      قابلیت افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
    • حسگرها و سنسورها
    • محل حسگر اثر انگشت
      دارد - حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی
    • سایر حسگرها
      ژیروسکوپ (Gyro) ، شتاب‌سنج (Accelerometer) ، قطب‌نما (Compass) ، مجاورت (Proximity)
    • باتری و سیستم شارژ
    • نوع درگاه شارژ
      USB Type-C 1.0 Ver 2.0
    • ظرفیت باتری (میلی آمپر)
      4500میلی آمپر
    • نوع باتری
      لیتیوم پلیمری (Lithium Polymer)
    • باتری قابل تعویض
      باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر (قابل تعویض توسط افراد متخصص)
    • قابلیت شارژ سریع
      دارد
    • جزئیات باتری و سیستم شارژ
      شارژ باتری سریع 18 وات
    • امکانات و قابلیت ها
    • بلندگو (اسپیکر)
      دارد
    • خروجی صدا
      دارد - جک 3.5 میلیمتری
    • جزئیات سیستم صدا
      قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)

    نظرات

    • 1399/09/19

      معلومه که این گوشی با 128 گیگ حافظه و 6 گیگ رم از هر لحاظ عالیه

    • 1399/09/11

      گوشی بسیار قدرتمند تشکر از لندیکا به خاطر ارسال سریع

    • 1399/09/09

      ممنون از قیمت خوب و ارسال سریع لندیکا. این گوشی خیلی خوبه ولی به پای سری اس سامسونگ نمیرسه. دوربینشم عالیه

    • مشاهده بیشتر

    سوالات

    • برای این کالا سوالی ثبت نشده است!

      ثبت اولین سوال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 pro ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    شما میتوانید با استفاده از هر یک روش های زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    • کپی لینک
    بستن