کالاهای مشابه

کالایی موجود نیست
دستگاه تصفیه آب هوشمند شیائومی
دستگاه تصفیه آب هوشمند شیائومی
دستگاه تصفیه آب هوشمند شیائومی
دستگاه تصفیه آب هوشمند شیائومی

دستگاه تصفیه آب هوشمند شیائومی

کد کالا: LD3338
انتخاب سایز
    تامین کننده: شیائومی

    سایت لندیکا با بیش از 7 سال سابقه و با امکانات بسیار متنوع فروشگاهی و مارکت پلیس واگذار می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09120913811 تماس بگیرید

    • توضیحات کالا
    • جزئیات کالا
    • نظرات کاربران
    • سوالات کاربران

    توضیحات کالا

    دستگاه تصفیه آب هوشمند شیائومی
    تصفیه آب شیائومی به راحتی و توسط یک آداپتور به شیر آب موجود در منزل یا محیط کار شما متصل می شود. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi و کنترل و اطلاع از وضعیت دستگاه توسط برنامه Mi Home در تلفن هوشمند کاربر است. این برنامه شما را از کیفیت آب خروجی و همچنین زمان تعویض فیلترهای دستگاه مطلع می کند. این دستگاه هوشمند از چهار فیلتر ساخته شده که برای تبدیل آب ناسالم به آب آشامیدنیِ سالم با هم کار می‌کنند. این دستگاه از یک فیلتر پنبه ای، دو فیلترکربن فعال و یک غشای اسمز معکوس تشکیل شده است.
    ابتدا فیلتر اول رسوبات و ناخالصی های آب را از بین میبرد؛ سپس فیلتر کربنی، رنگ و بوی موجود در آب را میگیرد و طعم آن را بهبود میبخشد، در نهایت غشای اسمز معکوس، فلزات سنگین، باکتری ها و سایر مواد آلی را از آب حذف می کند. تصفیه آب شیائومی می تواند با سرعت ۱ لیتر در دقیقه به تصفیه آب بپردازد. به این ترتیب می توانید در روز ۴۰۰ گالن آب را تصفیه نمایید. از دیگر مشخصات آن امکان نصب آسان دستگاه در کمتر از ۵ دقیقه، صرفه جویی در مصرف آب بدون هدر رفت آب، امکان کنترل لحظه ای کیفیت آب آشامیدنی و مواد جامد محلول در آب توسط گوشی های هوشمند، امکان تبدیل آب لوله کشی به آب های آشامیدنی مشابه بطری های آب معدنی است. همچنین در زمانی که مقدار دمای آب بسیار بالا باشد دستگاه بصورت خودکار بین دو حالت سرد و گرم سوییچ میکند تا از رسیدن آسیب های احتمالی به دستگاه جلوگیری نماید. همچنین این حسگر حتی اگر مقادیر بسیار کمی آب در داخل لوله باقی مانده باشد به سرعت شروع به تصفیه آن میکند. این دستگاه مجهز به یک واحد کنترل لمسی ضد آب است که با توجه به طراحی ІPX شما حتی با دست خیس بدون هیچگونه نگرانی میتوانید این واحد را لمس کنید و به لطف همین واحد و طراحی بسته آن تنها با یک کلیک از تغییر آب بین دوحالت آب معمولی و آب مقطر استفاده کنید.

    جزئیات کالا

    • امکانات و قابلیت‌ها
    • شیلنگ رابط
      دارد
    • شیر پسوال
      دارد

    نظرات

    • برای این کالا نظری ثبت نشده است!

    سوالات

    • برای این کالا سوالی ثبت نشده است!

      ثبت اولین سوال

    دستگاه تصفیه آب هوشمند شیائومی

    شما میتوانید با استفاده از هر یک روش های زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    • کپی لینک
    بستن