مراقب خرید این محصول باشید! اپل ایرپاد پرو به لطف ظاهر زیبا و تکنولوژی بالایی که دارد محصول خوبی برای شرکت هایی است که کالای تقلبی و فیک تولید می کنند. اگر اطلاعات کافی در مورد کالای اصلی ندارید، نمی توانید از اورجینال بودن ایرپادتان اطمینان حاصل کنید. با ما همراه باشید تا با مقایسه اپل ایرپاد اصلی و تقلبی، راه های شناخت محصول اورجینال را به شما نشان دهیم.





چندی پیش شرکت اپل نسل جدیدی از هدفون های بی سیم خود را با عنوان اپل ایرپاد پرو معرفی کرد. اپل ایرپاد پرو جدا از اینکه طراحی منحصر بفردی دارد، از قابلیت های بی نظیری هم پشتیبانی می کند. این باعث می شود تا بازارهای مستعد فروش این محصول همانند بازار ایران داغ باشد و محصولات تقلبی جایی برای فروش محصولات خود دست و پا کنند.
اگر شما هم قصد خرید ایرپاد پرو اپل را دارید، حتما این نکته را در نظر داشته باشید که ایرپاد های تقلبی از نظر ظاهری تفاوت چندانی ندارند و به راحتی نمی توانید آن را از محصول اصلی تشخیص دهید.
با ما در ادامه همراه باشید تا روش های شناسایی اپل ایرپاد پرو اصلی را از محصولات مشابه و تقلبی به شما آموزش دهیم.
با ما همراه باشید...

روش های شناسایی ایرپاد پرو اصل و تقلبی

ایرپاد اپل از نمای بالا


قطعا هنگام خرید و در نگاه نخست تشخیص اصلی یا تقلبی بودن این محصول کار دشواری است. اما نگران نباشید با کمی دقت و داشتن اطلاعات کافی می توانید مراقب سودجویی افراد کلاه بردار باشید.
حتی فروشندگان این محصول هم، در مواردی از تشخیص کالای اصلی عاجزند. چرا که محصولات تقلبی بسیاری هستند که کالای خود را دقیقا همانند کالای اصلی تولید می کنند. پس قبل از خرید اطمینان پیدا کنید فروشگاه مطمئنی را برای خرید انتخاب کرده اید.

1. تفاوت چراغ های ایرپاد اصلی و تقلبی

نسخه ی اصلی ایرپاد در محل چراغ روی قاب هدفون، دارای سطحی صاف می باشد اما نور همین چراغ در نسخه ی تقلبی از یک سوراخ خارج می شود و همین اولین تفاوت نسخه ی اصلی و تقلبی را فاش می سازد.


2. نوشته های روی ایرپاد اصلی و تقلبی


از دیگر روش های شناسایی نسخه اصلی و تقلبی وجود نوشته هایی درون قاب محصول است. هنگام باز کردن قاب ایرپاد پرو اپل، نوشته هایی درون حفره های شارژ هدفون خواهید دید. در بخش پشت قاب هم می توانید عبارت Designed by Apple in California Assembled in China را مشاهده کنید که خبر از اصلی بودن ایرپاد پرو می دهد. ایرپادهای پرو تقلبی معمولا فاقد این نوشته ها روی محصول هستند.

ایرپاد اپل در نمای پشت


3. دکمه پشت قاب ایرپاد پرو


از دیگر روش های ساده برای شناسایی ایرپاد اصلی و تقلبی، دکمه ای است که در پشت قاب ایرپاد پرو قرار دارد. در نسخه ی تقلبی این دکمه دارای فرورفتگی می باشد.


4. زاویه باز شدن درب قاب ایرپاد پرو


زاویه باز شدن درب قاب در نسخه ی اصلی ایرپاد پرو بیش از 90 درجه می باشد که این باعث بهتر باز و بسته شدن درب قاب می شود. در نسخه ی تقلبی این محصول، عمدتا درب قاب 90 درجه باز می شود که موجب مشکل، هنگام باز و بست قاب می شود.


5. تفاوت در گوشی های ایرپاد پرو


مهم ترین قسمت در اپل ایرپاد پرو گوشی های آن می باشد. این تفاوت گوشی ها در نسخه ی اصلی و تقلبی بسیار زیاد است. سبک تر بودن نسخه ی تقلبی نسبت به اصلی، بلا استفاده بودن روکش مشکی در نسخه ی تقلبی و نداشتن قابلیت حذف نویز همچنین نداشتن هیچ گونه حسگری در نسخه ی تقلبی از تفاوت های بارز آن است.

گوشی های اپل ایرپاد


تفاوت قیمت در نسخه ی اصلی و تقلبی اپل ایرپاد پرو


نسخه های تقلبی و فیک دارای قیمت های نازلی نسبت به نسخه ی اصلی هستند. قابل توجه است که نسخه های فیک ایرپادهای اپل از نوع مرغوب بوده و کیفیت نسبتا مناسبی را دارا می باشند. در پایان ما به شما خاطر نشان می کنیم اگر قصد خرید نسخه اصلی ایرپاد پرو اپل را دارید از فروشگاه های معتبر این محصول را خریداری کنید، چرا که محصولات مشابه و فیک در این فروشگاه ها دارای برچسب بوده و میان کالای اصلی و مشابه تمایز قائل می شوند.

خرید اینترنتی هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro اصلی به همراه پایه شارژ