اخبار
  • 04 1400

    شبکه ملی اطلاعات چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

    اصلی‌ترین مفهومی که «شبکه ملی اطلاعات» براساس ۳ سند مصوب شده از سوی شورای عالی فضای مجازی که باید روی آن تمرکز داشته باشد، یک واژه است: استقلال!

  • 23 1398

    چرا لندیکا؟

    با توجه به افزایش روز افزون فروشگاه ها و خدمات اینترنتی و ارتقای فرهنگ خرید و فروش آنلاین، موفقیت در این نوع از تجارت (تجارت الکترونیک، تجارتِ نوین) کار بسیار سخت، پر هزینه و زمانبری است. اگر بخواهیم واقع گرایانه به این موضوع نگاه کنیم، تنها راه موفقیت در بازاری که در انحصار چند فروشگاه اینترنتی بزرگ و پر سابقه قرار گرفته، داشتن مزایای رقابتی ارزشمندی است که توانایی جلب توجه و رضایت کاربران این عرصه را داشته باشد.

  • 26 1397

    فروشگاه اینترنتی رایگان لندیکا-خرید و فروش آنلاین بدون واسطه

    این روزها بازارهای سنتی سهم زیادی از مشتریان قدیم خود را از دست داده اند و علت آن حضور پررنگ فروشگاه های اینترنتی است. فروشندگان سنتی در ابتدا فروشگاه های اینترنتی را به عنوان یک رقیب جدی در نظر نمی گرفتند ولی در حال حاضر شرایط فرق کرده است. سهم زیادی از بازار در دست فروشگاه های اینترنتی بوده و این سهم لحظه به لحظه در حال افزایش است. اگر شما هم به داشتن یک فروشگاه اختصاصی آنلاین فکر کرده اید حتما این مقاله را دنبال کنید.

  • 28 1396

    نکات امنیتی که در خرید اینترنتی باید به آن توجه کنیم

    خرید اینترنتی امروزه به قستمی از زندگی روزمره تبدیل شده و بازارهای آنلاین در حال گسترش می باشند به شکلی که هر روزه فضا را برای بازارهای سنتی تنگتر می کنند. در شرایط کنونی خرید امن و با اطمینان خاطر یکی از دغدغه های کاربران فروشگاه های اینترنتی است. در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد سایت های اینترنتی بیان کنیم تا با در نظر گرفتن آن ها بتوانید به اطمنیان خاطر و امنیت از سایت های معتبر خرید کنید.

  • 18 1396

    آشنایی با مزایا و معایب اینترنت برای کودکان

    اینترنت و وب‌گردی از جمله پدیده‌هایی است که در دو دهه اخیر جای خود را در میان مردم جهان باز کرده است و دیگر حد و مرزها نسبت به این پدیده شکسته و تمامی افراد اجتماع صرف‌نظر از دیدگاه‌ها و سلایق گوناگون به آن گرایش پیدا کرده‌‌‌اند.  

  • 18 1396

    ۳ روشی که به تقویت بینایی شما کمک خواهند کرد

    بینایی مطمئنا یکی از مهمترین حس‌های بشر است . براین اساس می‌بایست همه کارهای ممکن را برای مراقبت سلامت و تقویت بینایی خویش انجام دهیم . خوشبختانه با تغییر و تحول برنامه‌ی غذایی , سبک معاش و روش‌های پزشکی می‌توان بصیرت را بهبود بخشید و آن را به قوت خود باقی نگه داشت .