پاوربانک های Xiaomi - شیائومی به یکی از معروف ترین برندها در بازار شارژ همراه تبدیل شده اند. سبکی و زیبایی و در برخی موارد طراحی آلیاژ آلومینیومی ظریف، باعث می شود پاور بانک های شیائومی Mi  به طور انحصاری دارای ارزش فوق العاده ای باشند.




پاوربانک یا شارژر همراه وسیله ای است که مثل یک مخزن سوخت عمل کرده و برق را در خود ذخیره می کند تا در مواقع لزوم که شارژر یا پریز برق در دسترس نیست،   مکان شارژ گوشی موبایل، تبلت یا لوازم جانبی موبایل را فراهم کند. در نظر داشته باشید که پاوربانک ها بین 20 تا 30 درصد ظرفیت باتری را از طریق گرما تولید شده و تبادل ولتاژ از دست می دهند، بنابراین از 10000 میلی آمپر قدرت یک پاوربانک تقریبا ممکن است 7000 میلی آمپر بیشتر مورد استفاده قرار نگیرد. پاوربانک ها و شارژر های همراه شیائومی هم از این قاعده مستثنی نیستند. با رعایت برخی نکات می توانید از پاور بانک بیشترین استفاده را برای شارژ گوشی خود انجام دهید. اما قبل از آن، باید پاوربانک  یائومی خود را به طور کامل شارژ کنید.

 

چگونه پاوربانک شیائومی را شارژ کنیم؟

به طور معمول، حداقل یک پورت ورودی و یک پورت خروجی در یک پاوربانک شیائومی وجود دارد، به همین ترتیب، درپاور بانک شیائومی. پورت ورودی برای پاور بانک  را پیدا کنید این پورت اکثرا به شکل میکرو یو اس بی یا یو اس بی تایپ سی است. شما می توانید از طریق یک پورت USB بر روی رایانه یا یک لپ تاپ و یا از طریق یک شارژر USB دیواری آن را شارژ کنید. البته هنگامی که شما پاوربانک Mi خود را به یک شارژر USB دیواری وصل می کنید، عملیات شارز با سرعت بیشتری نسبت به زمانی که از لپتاپ جهت شارژ استفاده میکنید صورت خواهد گرفت زیرا شدت جریان شارژرهای گوشی بیش از شدت جریانی است که توسط درگاه های USB لپ تاپ و کامپیوترها فراهم می شود.

 در نظر داشته باشید شارژ یک پاوربانک نیاز به زمان بسیار بیشتری نسبت به گوشی موبایل شما دارد. یعنی اگر یک شارژ، گوشی شما را در 2 ساعت شارژ می کند، مدت زمان لازم برای شارژ یک پاوربانک 10000 میلی آمپر توسط همان شارژر ممکن است به بیش 10 ساعت زمان نیاز داشته باشد.

بهتر است قبل از اینکه از پاوربانک شیائومی استفاده کنید، مشخصات آن را بررسی کنید. برای اطمینان از ورودی سازگار با پاوربانک خود، دفترچه راهنمای آن را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که هنگام شارژ گوشی توسط پاور بانک تا حد ممکن از گوشی استفاده نکنید زیرا این کار هم سرعت شارژ گوشی را کاهش داده هم باعث افزایش دمای پاوربانک و گوشی موبایل شده و عمر پاوربانک و باتری گوشی را کاهش می دهد.

یکی از اجزاء مهم  پاوربانک شیائومی کابل شارژ آن است، شما نیاز به یک کابل شارژ USB دارید. در بسته پاوربانک شیائومی ، یک کابل شارژ USB که از تمام گوشی های آندروید پشتیبانی می کند قرار دارد. لازم است جهت شارژ پاوربانک این کابل را همراه خود داشته باشید. دقت داشته باشید این کابل از کیفیت   سبتا بالاتری نسبت به کابل های موجود در بازار برخوردار است.

پیشنهاد می کنیم مقاله 5 مزیت استفاده از پاور بانک شیائومی را نیز مطالعه کنید.

 

 

خرید اینترنتی انواع شارژ همراه و پاوربانک شیائومی با بهترین قیمت