لیست کتاب هایی که در این مقاله برای شما آورده ایم بر اساس آمار فروش سایت آمازون پرفروش ترین کتاب های سال 2016 شناخته شده است. اگر نگاهی به توضیحات این کتاب ها بیندازید انسانیت و بشردوستی را در میان آن ها خواهید یافت.




1 . هری پاتر و کودک نفرین شده ( Harry Potter And The Cursed Child )

 

جی کی رولینگ بار دیگر خوا‌نندگان را به دنیای جادوگری و مکتب هاگوارتز می برد . هری پاتر و کودک نفرین شده نمایشنامه‌ای از سری دوستداشتنی هری پاتر است و به زودی به روی صحنه خواهد رفت ; البته طرف داران نتوانستند صبر نمایند و بدین ترتیب بار دیگر اسم هری پاتر در صدر پرفروش ترین کتابهای سال 2016 قرار گرفت

2 . جویندگان قدرت ( Strengths Finders )

 

این کتاب با نویسندگی تام راث ( Tom Rath ) به خوانند‌گان خویش کمک می‌نماید تا استعدادهای خویش را شکوفا نمایند . تام راث در کتاب جویندگان قدرت استراتژی‌های کاربرد نقاط قوت در زندگی روزانه را آموزش میدهد و موجب می‌شود تا دید بهتری نسبت به خود داشته باشید

3 . مکان‌هایی که خواهید رفت ( The Places You ’ ll Go )

 

دکتر سیوس ( Dr . Seuss ) با کشیدن نقاشی‌های زیبا و خوش رنگ در کتاب خویش قصد دارد تا خواننده‌گان را به پستی و بلندی‌ها و زیبایی‌های زندگی ببرد .

4 . سحر و جادوی زندگی در حال تغییر : هنر ژاپنی دور ریختن چیزهای اضافی و سازماندهی کردن ( The Life - Changing Magic Of Tidying Up )

 

بیشتر ما انسان‌ها زندگی به هم ریخته‌ای داریم . ماری کوندو ( Marie Kondo ) مشاور نظافت خانه یه سبک ژاپنی است که با نوشتن این کتاب به خواننده‌گان خویش یاد میدهد که چه‌گونه به آسانی منزل را آراسته کرده و وسایل مازاد بدور ریخته شود .

5 . 100 کلمه اول ( First 100 Words )

 

راجر پرایدی ( Roger Priddy ) کتابی را منتشر کرده که توسط آن میتوانید برای شروع یادگیری زبان انگلیسی اقدام فرمایید . این شرکت با صفحات و جلد محکم خویش برای آموزش کودکان هم مناسب است .

6 . هنگامی‌که نفس کشیدن به هوا تبدیل می شود ( When Breath Becomes Air )

 

پل کالانیتی ( Paul Kalanithi ) کارشناس و جراح مغز و اعصاب و روان در زمانی که از بیماری سرطان ریه رنج میبرد این کتاب را نوشت . وی درین کتاب به برخی از سؤالات مستمر بشر پرداخته است مثل : چه گونه می‌توان با مرگ جنگید؟ و یا این که هنگام مواجهه با مرگ چه چیزی به زندگی ارزش می‌دهد؟

7 . 5 زبان عشق ( The 5 Love Languages )

 

دکتر گری چپمن ( Gary Chapman ) در‌این کتاب به اهمیت علاقه و دوست داشتن پرداخته و به خوانند‌گان کمک می‌نماید که یک ارتباط عمیق و آکنده از علاقه را در زندگی خویش تجربه نمایند .

8 . راهنمای سی روزه غذایی و سلامتی ( The Whole30 : The 30 Day Guide To Total Health And Food Freedom )

 

این راهنمای گام به گام , دستورالعمل‌هایی را ارائه میدهد که به مردم اجازه می دهد تا در طول یک ماه دگرگونی را در زندگی خود احساس نمایند . ملیسا و دالاس هارتویگ ( Melissa and Dallas Hartwig ) با همیاری نیز این کتاب را نوشته‌اند که میان پرفروش ترین کتابهای سال 2016 قرار گرفت .

9 . چگونه باید دوست پیدا کرد و بر مردم تأثیر گذاشت ( How To Win Friends & Influence People )

 

این کتاب جزء نوع کتابهای خود آموز است که در سایت آمازون جزء پرفروش ترین کتابهای سال 2016 تعیین شد . دیل کارنگی ( Dale Carnegie ) درین کتاب به ما آموزش می‌دهد که چه‌طور نیروی سایرافراد را برای کمک به خویش به کار ببریم و چه‌گونه بر مردم تأثیر بگذاریم .

10 . کشتن مرغ مقلد ( To Kill a Mockingbird )

 

این کتاب هارپر لی ( Harper Lee ) سالهاست که در فهرست پرفروشها جای دارد . وکیلی به اسم آتیکوس فینچ شخصیت کلیدی این مورد است . وی وکالت یک شخص سیاهپوست را بر عهده میگیرد که به جرم گناه نکرده محکوم شده‌است .