همرا داشتن یک پاور بانک با شما باعث افزایش آسودگی خاطر شما می شود، به ویژه هنگامی که شما خارج از خانه هستید و به دور از هر گونه پریز برق هستید.پاور بانک ها به شما این اطمینان را میدهند که که شارژ دستگاه های شما تمام نخواهند شد. پیشنهاد ویژه ما به شما انتخاب پاور بانک شیائومی میباشد




همرا داشتن یک پاور بانک با شما باعث افزایش آسودگی خاطر شما می شود، به ویژه هنگامی که شما خارج از خانه هستید و به دور از هر گونه پریز برق هستید.پاور بانک ها به شما این اطمینان را میدهند که که شارژ دستگاه های شما تمام نخواهند شد. پیشنهاد ویژه ما به شما انتخاب پاور بانک شیائومی میباشد.با این حال، برای شارژ دستگاه های خود را در حال حرکت، فقط کافی است پاور بانک خود را به آن وصل نمایید. پاور بانک ها به راحتی می توانند با لپ تاپ یا سوکت دیواری شارژ شوند. هنگامی که پاور بانک شما کاملا شارژ شد، می توانید آن را جدا کنید و دوباره از آن استفاده کنید.

1. پاور بانک خود را به پریز وصل کنید

• چراغ های LED را بررسی کنید تا متوجه زمانی که نیاز به شارژ کردن پاور بانک شوید. درحالی که یک پاور بانک را می توان در هر زمان شارژ کرد، و با شارژهای غیر ضروری طول عمر دستگاهتان را کاهش می دهید. اکثر پاور بانک ها دارای چهار چراغ LED در سمت هستند. زمانی که تعداد چراغ های روشن کاهش می یابد نشان از ضعیف شدن باتری دارد. پس فقط زمانی دستگاه خود را به شارژ متصل کنید که یک یا دو چراغ آن روشن باشد.

• پاور بانک خود را به یک پریز برق وصل کنید. پاوربانک شما باید با کابل USB و آداپتور دیواری به پریز وصل شود. پایانه بزرگتر کابل USB را به آداپتور دیواری وصل کنید. سپس، پایان کوچکتر را به آداپتور پاور خود وصل کنید. و اجازه دهید تا شارژ شود.

• پاوربانک خود را به یک رایانه یا لپ تاپ وصل کنید. یک کامپیوتر یا لپ تاپ نیز می تواند برای شارژ یک پاوربانک استفاده شود. پایه کوچکتر کابل USB را به پاوربانک متصل کنید. سپس، قسمت بزرگتر کابل USB را به رایانه یا لپ تاپ خود وصل کنید.

2. اجازه دهید پاوربانک شارژ شود

• دستورالعمل سازنده دستگاه خود را برای میزان زمان شارژ شدن آن را بررسی کنید. شما نباید پاوربانک خود را بیش از حد مجاز در شارژ رها کنید. دستورالعمل های تولید کننده به شما زمان لازم برای شارژ شدن آن را به شما می گوید. بیشتر پاوربانک ها در ظرف مدت یک تا دو ساعت شارژ می شوند. 

• شارژر را به محض اینکه کاملا شارژ شد، از آن قطع کنید. در زمانی که همه چراغ های LED روشن اشد، شارژر را از آن جدا کنید.

اگر چراغ های LED شما کار نمی کنند، خودتان زمان را تخمین بزنید، سپس شارژر را جدا کنید.

• برای اطمینان از اینکه پاوربانک به درستی شارژ شده است . پس از شارژ کردن پاوربانک خود، یکی از دستگاه های الکترونیکی خود را به پاوربانک با استفاده از کابل USB متصل کنید. اگر پاوربانک به درستی شارژ شده باشد، دستگاه باید شارژش را آغاز کند. 

اگر دستگاه شما را شارژ نکرد، سعی کنید آن را به یک خروجی متفاوت وصل کنید. اگر پاوربانک شما هنوز شارژ نمی کند، ممکن است شکسته شده باشد. بهترین راه هم برای برسی آن تماس با دفاتر فروش آن است.

3. تضمین کارایی

• در اغلب موارد از سوکت دیواری استفاده کنید. به طور کلی، سوکت های دیجیتال پاوربانک را سریعتر از کامپیوتر یا لپ تاپ شارژ خواهند کرد. در صورتی که حتی یک لپ تاپ یا کامپیوتر در دسترس داشته باشید، باز هم اقدام به شارژ ان از طریق سوکت های دیواری نمایید. 

• بیش از اندازه پاوربانک خود را شارژ نکنید. اطمینان حاصل کنید که پاوربانک خود را به مدت طولانی به شارژر وصل نکرده باشید. شارژ بیش از حد می تواند باعث کاهش عمر باتری آن شود. فقط زمانی که ضروری است چراغهای LED را در حال خاموش شدن است، پاوربانک خود را شارژ کنید.

• همزمان دستگاه الکترونیک و پاور خود را به به یک درگاه شارژ وصل نکنید. در حالی که پاوربانک خود را شارژ می کند، دستگاه الکترونیکی دیگری را به همان سوکت دیواری وصل نکنید. اگر دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ میکنید، مجبور نیستید از پاوربانک بلافاصله بعد از شارژ آن استفاده کنید. این عمل عمر باتری آن را افزایش می دهد. 

مشاهده کلکسیون پاوربانک شیائومی در فروشگاه اینترنتی لندیکا