همه ما در موقعیتی قرار گرفته ایم در آخرین لحظه یعنی زمانی که شارژ گوشی به 1 درصد رسیده آن را به شارژر دیواری متصل کنیم و یا در هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود پخش کننده باتری خود را از دست داده باشد. در این حالت شما دچار ااسترس فراوان هستید.




همه ما در موقعیتی قرار گرفته ایم در آخرین لحظه یعنی زمانی که شارژ گوشی به 1 درصد رسیده آن را به شارژر دیواری متصل کنیم و یا در هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود پخش کننده باتری خود را از دست داده باشد. در این حالت شما دچار ااسترس فراوان هستید.

با به همراه داشتن یک پاور بانک شما تا حد زیادی از استرس آن دور خواهید بود و می توانید گوشی یا دستگاه خود را هنگامی که نزدیک منبع برق نیستید، شارژ کنید.

در اینجا چند نکته برای کمک به تصمیم گیری در مورد پاور بانک را برای شما بیان خواهیم کرد ...

اولین چیزی که باید در نظر بگیریم رتبه قدرت پاور بانک است که بر حسب mAH است، هر چه این عدد بیشتر باشد میزان شارژ درونی آن نیز افزایش می یابد. بنابراین تعداد دفعاتی که شما می توانید دستگاه خود را بدون اینکه باتری آن تخلیه شود شارژکنید افزایش می یباد. به یاد داشته باشید که همیشه ارزان ترین کالا بهترین کالا نیست. زیرا شما نیاز است برای مدت زمان زیادی با آنها سروکار داشته باشید. همچنین باید دستگاهی را انتخاب کنید که از نظر ایمنی نیز از درجه بالایی برخوردار باشد.

ظرفیت بالای mAH معمولا به معنی گران تر بود دستگاه شماست، بنابراین اگر شما می خواهید فقط گاه گاهی از آن استفاده کنید می توانید مدل ارزان تر با ظرفیت پایین تری را انتخاب نمایید.

به قابلیت حمل پاوربانک نیز توجه کنید، معمولا پاوربانک هایی با ظرفیت بالا بزرگتر از پاوربانک هایی با ظرفیت mAH پایین تر است. اگر شما میخواهید برای چنر روز به تعطیلات بروید ، باید به قابل حمل بودن دستگاه خود نیز توجه کنید، تا در هنگام سفر با مشکل حمل و سنگینی وسایل همراهتان مواجه نشوید.

پاوربانک های جدیدتری با کابل های شارژ USB عرضه می شوند و می توانند از آن ها در زمان جابه جایی و تحرک نیز استفاده کنید، بسیاری از قطارها و اتوبوس ها دارای امکانات شارژ پاور بانک هستند. پس همیشه به یاد داشته باشید تا کابل های پاور بانک را با خود ببرید تا در صورت اتمام شارژ آن بتوانید آن را به راحتی شارژ نمایید.

قابلیت اتصال نیز یک عامل مهم است، پس به یاد داشته باشید که کابل دستگاه های مورد نظر خود را همیشه به همراه داشته باشید.

سرعت شارژ کردن پاور نانک نیز یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب آن است که معمولا با استفاده از amps نشان می دهند. زیرا برخی از دستگاه ها مانند آیپد و لپ تاپ ها نیاز دارند تا سریعتر از دیگر ابزارها شارژ شوند. اما رسیدن برق بیشتر از حد به برخی دستگاه ها عمر مفید آنها را کاهش میدهد. سرعت افزایش شارژ به میزان برق دریافتی در پاوربانک بستگی دارد پس قبل از تهیه آن به موارد مورد استفاده خود توجه کنید.

تعداد پورت های usb نیز بستگی دارد شما همزمان بخواهید چند دستگاه را با هم شارژ کنید. پس با توجه به نیاز خود نوع تک پورتی یا چند چورتی آن را انتخاب نمایید.

حال شما با برخی از ویژگی های مورد نیاز در انتخاب پاوربانک مناسب هنگام خرید آشنا شده اید.پیشنهاد ویژه ما به شما خرید پاوربانک شیائومی است. پاوربانک شیائومی بهترین کیفیت ممکن را در بین سایر پاوربانک ها نسبت به قیمت دارد.فروشگاه اینترنتی لندیکا ارائه دهنده پاوربانک شیائومی با بهترین قیمت در بازار است.