به لطف پیدایش پاوربانک یا شارژرهای همراه کاربران دیگر نیازی نیست نگران کاهش شارژ گوشی و مصرف بالای انرزِی در گوشی های همراه هوشمند باشند. شما می توانید با خرید یک پاوربانک شیائومی تا چند روز گوشی خود را از شارژر و پریز برق بی نیاز کنید.




عمر باتری دومین معیار انتخاب گوشی است و کاربران بیشتر گوشی هایی را خرید میکنند که به آن علاقه دارند حتی اگر باتری مناسبی نداشته باشد. این روزها، با توجه به ظهور پاوربانک ها، کم بودن عمر باتری ها مسئله مهمی نیست. در حال حاضر برندهای مختلفی از پاوربانک ها و شارژرهای همراه در ایران وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید، استفاده از پاوربانک شیائومی دارای مزایای متفاوتی است که هیچ نام تجاری دیگری آنها را ارائه نمی دهد.

 

5 مزیت  استفاده از پاوربانک شیائومی را می توانید در ادامه بررسی کنید:

 

 

1- همواره شارژ داشته باشید

زمانی وجود داشت  که ما مجبور بودیم قبل از فشار دادن هر دکمه 10 بار به آن فکر کنیم، مخصوصا زمانی که در حال حرکت بودیم، چون فشار دادن هر دکمه باعث کاهش انرژی باتری می شد و در آن زمان به دلیل عدم وجود شارژرهای همراه انجام هرکاری با تلفن هوشمند برای ما استرس ایجاد میکرد که شارژ تلفن خود را از دست ندهیم. اما چند سال پیش، زمانی که شیائومی پاوربانک را به عنوان راه حل برای این مشکل اعلام کرد، همه چیز به شدت تغییر کرد.

باید از پاوربانک شیائومی که ظرفیت کافی برای نگه داشتن شارژ گوشی شما را در خود ذخیره میکند متشکر باشیم، شما دیگر مجبور نیستید برای از بین رفتن شارژ باتری موبایل خود در هنگام حرکت نگران باشید. در حال حاضر شما می توانید موسیقی مورد علاقه خود، بازی ها، اینترنت، ایمیل های کسب و کار و ... با گوشی های هوشمند داشته باشید و نگرانی برای تمام شدن باتری آن نداشته باشید.

 

2- قابلیت حمل:

تمام پاوربانک ها قابل حمل هستند ولی پاوربانک شیائومی دارای وزن کمتر و طراحی باریک تر بوده که حمل آن ها را آسان تر می کند و شما می توانید آن ها را در هر موقعیت و مکانی استفاده کنید  زیرا دیگر این به پریز های برق نیاز ندارید، بنابراین شما می توانید تلفن خود را حتی زمانی که شما در سفر یا تعطیلات در جنگل هستند، شارژ کنید.

 

3- در سطح جهانی کار می کند:

پاوربانک شیائومی در ایران  تنها به مدل خاصی از تلفن های محدود نشده است. با توجه به تفکر آینده نگر توسط مهندسان شیائومی، شما می توانید انواع دستگاه ها و تلفن ها از جمله آنهایی که از  آندروید، IOS، ویندوز  و... استفاده می کنند، با هر برند، و هر نوع سیستم عاملی، آنها را به راحتی شارژ کنید.

 

4- سوکت چندگانه:

دو گوشی موبایل دارید و می خواهید آنها را به طور همزمان شارژ کنید؟ پاوربانک های شیائومی دارای اسلات های متعدد هستند، جایی که شما می توانید بیش از یک تلفن همراه را به آن وصل کنید و آنها را با هم شارژ کنید.

این که آیا شما با خانواده خود مسافرت می کنید یا با قطعی برق در دفاتر مواجه شده اید، پاوربانک شیائومی شما و همچنین دوستان / خانواده خود را هنگامی که نیاز به  شارژر و روشن کردن گوشی های خود دارند را نا امید نمی کند.

 

5- هزینه مقرون به صرفه:

فروشگاه های زیادی هستند که پاوربانک شیائومی را در ایران به فروش می رسانند. این پاوربانک ها قیمت های بسیار مناسبی دارند ولی شما همواره می توانید پاوربانک های شیائومی را با کمترین قیمت از فروشگاه اینترنتی لندیکا خریداری کنید.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که شاید قیمت های خیلی پایین همیشه به معنای کیفیت و اصلی بودن دستگاه نیست. پاوربانک های شیائومی دارای نمونه های غیر اصلی و بسیار بی کیفیت هستند و متاسفانه افراد سودجو این پاوربانک ها را به عنوان پاوربانک اصل به کاربران ارائه می کنند! شما می توانید پاور بانک های اصلی شیائومی را با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی لندیکا خریداری کنید.