با افزایش کیفیت انتقال سریع تر داده و سرعت شارژ بیشتر، USB نوع C به زودی تبدیل به استاندارد جدید برای شارژ گوشی شما و یکی از راه های انتقال داده خواهد شد. بنابراین گوشی های با USB نوع C، مانند Nexus 6P، HTC 10، One Plus 3 یا سایر ابزارهای نوع C مانند MacBook، واقعا نیاز به پاوربانکی USB-Cبرای پشتیبانی از شارژ سریع و انتقال داده ها دارند. پس USB نوع C چیست و بهترین پاوربانک USB-C کدام است؟




پلاگین USB-C بسیار کوچک تر از هم خانواده خود یعنی USB-A است و از مشخصه  USB 3.1 استفاده می کند، به این معنی است که نه تنها سریعتر، بلکه برگشت پذیر نیز هستند. که می تواند قدرتی برابر 100 وات (شش برابر محدودیت USB 3.0) را برای شما فراهم کند، بدان معنی است که یک پورت USB-C می تواند برای مک بوک 12 اینچی اپل، Nexus 5X و 6P، پیکسل C، Lenovo Yoga 900، حداکثر 10 گیگابیت نیرو در ثانیه را ارائه دهد. ما معتقدیم که  USB-C در سال 2016 پیشرفت بسیار سریعی خواهد داشت. دستگاه های که با  USB-C شارژ می شوند زمان شارژ کوتاه تر و انتقال داده سریع تری را با این پیشرفت سریع تجربه خواهند کرد.

به دلیل انطباق هرچه بیشتر دستگاه ها با این استاندار(استفاده از USB نوع C) ، لوازم جانبی بیشتری هم از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند.

پس باید ما به دنبال محصولات USB-C باشیم که از شارژ سریع تر و انتقال اطلاعات پشتیبانی می کنند، درست مانند شارژر USB  نوع  C، کابل USB-Cو پاور بانک هایی که امروزه تبدیل به یک وسیله ضروری شده است، قبل از اینکه بتوانیم مشکل محدودیت باتری را برای گوشی های هوشمند حل کنیم.

اکثر مردم می توانند به این سوال پاسخ دهند که پاوربانک چیست؟

مفهوم "پاوربانک" همراه با رشد سریع و محبوبیت محصولات دیجیتالی توسعه یافته است و تعریف آن عبارتند از: منبع تغذیه قابل حملی است که حمل آن آسان است و ظرفیت آن بالا است.

USB-C با یک رابط جهانی نیز توانایی دو برابر عملکرد تئوری USB 3.0 را دارد و می تواند قدرت بیشتری را ارائه دهد. بنابراین پاوربانک USB-C با ظرفیت بالا و سرعت شارژ بالا قطعا محصول محبوبی خواهد بود.

بیایید نگاهی به پاور بانک های USB-C بیاندازیم:

پاور بانک USB نوع C EasyAcc Quick Charge 2.0 

با تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 2.0، پاوربانک EasyAcc  دستگاه های سازگار با آن را تا 75٪ سریعتر از یک شارژر استاندارد معمولی می تواند شارژ کند. فن آوری هوشمندی نیز در این محصول تعبیه  شده است: دو پورت خروجی هوشمند به طور خودکار نوع دستگاه متصل را شناسایی و خروجی جریان الکتریکی مناسب با دستگاه شما همانند آداپتور برق اصلی را تولید می کند. کابل USB-C تا  3 برابر قدرت شارژ بیشتری از نوع A آن دارد. این پاوربانک با Nexus 5X، Nexus 6P و... سازگار است.

پاوربانک ANKER 20100

پاوربانک Anker PowerCore+  از خروجی حداکثری 6A (30W)  پشتیبانی می کند، با 3A (15W) که بین دو خروجی USB کامل و 3A (15W) برای USB-C به اشتراک گذاشته شده است. که این پشتیبانی در Qualcomm Quick Charge وجود ندارد.

(هنگامیکه می خواهید MacBook جدید USB-C را شارژ کنید، باید کابل را به یکی از دو خروجی USB با اندازه کامل به ورودی USB-C مک بوک وصل کنید، در غیر اینصورت پاوربانک  خود را به وسیله MacBook شارژ خواهد کرد.)

پاوربانک شیائومی

پاوربانک جدید می تواند گوشی های هوشمند مجهز به پورت USB-C را مانند LG G5، OnePlus 2، Nexus 6p و 5x و غیره شارژ کند.

پاوربانک های شرکت شیائومی همچنین دارای یک پورت USB کامل است که می تواند برای شارژ سایر گوشی های هوشمند مانند آی فون، سری Galaxy S و غیره استفاده شود. شما همچنین می توانید MacBook جدید 12 اینچی از Apple را که شامل درگاه USB Type-C هستند را به وسیله محصولات این شرکت شارژ نمایید .

پاوربانک RAVPower 20100mAh

نه تنها  پاوربانک RAVPower دارای ظرفیت موثر 20100mAh است بلکه، با ورودی / خروجی USB-C و همچنین پشتیبانی از Qualcomm Quick Charge 2.0 و فن آوری جدیدتر 3.0 نیز بارگیری می شود. در جلو آن  یک ورودی میکرو USB، یک ورودی / خروجی USB-C که حداکثر 3 آمپر را پشنیبانی مکند قرار گرفت است، خروجی Quick Charge 2.0 / 3.0 با رنگ سبز پوشش داده شده و خروجی USB استاندارد 2.4 آمپر برای همه دستگاه هایی است که از این فناوری پشتیبانی نمی کنند.

ا روند پیشرفت ها در فناوری USB-C، بهتر است به دنبال پاوربانک هایی با تکنولوژی حمایتی از USB-C باشیم.