ظهور پاور بانک بدون شک کمبود برق تلفن های هوشمند را کاهش داده و برای مصرف کنندگان احساس آرامش فراوانی را فراهم کرده است. یکی از مسائلی که امروزه ذهن سازندگان این پاور بانک ها را در گیر خود کرده است و همیشه در حال بررسی قرار می گیرد، چگونگی کاهش سایز محصولات و تولید محصولاتی قابل حمل بر اساس میزان ظرفیت بالای آنها است. علاوه بر این، با روحیه خواسته مردم هماهنگ شود و همچنین به فضای فرهنگی در آن توجه شده باشد و از نظر ظاهری نیز بسیار شیک باشد.




نوع ساختار شارژشدن پاور بانک ها

برای کاربران پاور بانک، علاوه بر استفاده از آن شارژ برای محصولات دیجیتال، راحتی استفاده از آن نیز مهم است. پس نوع کابلی که با آن شارژ می شود مهم است. با استفاده از سیم شارژر همراه پاور بانک، دیگر کاربران نیاز نیست به دنبال سیم شارژر در اطراف خود باشند.

پاور بانک با چراغ قوه

پاوربانک با چراغ های LED و با عملکرد شارژ محبوب ترین نوع پاوربانک در بازار فعلی است. ظرفیت الکتریکی آن زیاد است و نور چراغ های آن حتی در نور کم بسیار مناسب است. این نوع پاوربانک ها برای منابع تغذیه خارجی بسیار حرفه ای نیز مناسب است.

پاوربانک های همراه می تواند مشکل تامین برق بسیاری از دستگاه های تلفن همراه را حل کند تا کمبود برق را به طور کامل حل شود و کار و سفری بدون نگرانی داشته باشید. امنیت پاوربانک همراه مسئله دیگری است که مورد توجه اکثر سازندگان قرار گرفته است. بنابراین، آیا محصول دارای جریان ثابت و ولتاژ ثابتی است یا نه، عامل مهمی در انتخاب پاور بانک مناسب است.

پاور بانک خورشیدی

یک پاور بانک خورشیدی یک واحد ذخیره انرژی باتری است که انرژی آن از طریق نور خورشید تهیه می گردد. این نوع از بانک ها در طول گردش های کوچک بسیار مفید هستند زمانی که هیچ سوکت برق وجود ندارد، اما به همراه داشتن تجهیزات شارژ برای موارد اضطراری ضروری است. هنگام تصمیم به خرید یک پاور بانک خورشیدی، اطمینان حاصل کنید که نور خورشید زیادی برای شارژ آن وجود دارد و زمانی که خارج از خانه نیستید، راهی برای شارژ آن از طریق یک خروجی دارید.

پاور بانک هوشمند

پاوربانک هوشمند به معنای یک پاوربانک با تکنولوژی هوشمند است.

حال بدانید تکنولوژی هوشمند چیست؟

باهوش باشد: نوع دستگاه ورودی را خودکار تشخیص دهد و خود را با آن مطابقت دهد.

سریع باشد: ولتاژ ورودی به دستگاه شما را شناسایی کند و زمانی که شارژ آن کامل شد جریان را قطع کند در نتیجه با سرعت بالایی آن را می تواند شارژ کند.

آسان باشد: تمام پورت های دوگانه از تکنولوژی هوشمندی پشتیبانی کنند، پس شما نیازی به پیدا کردن USB مناسب برای دستگاه خود را نداشته باشید.فقط نیاز باشد دستگاه خود را به یکی از دو ورودی وصل کنید.

ایمن باشد: بیش فعالیت، شارژ بیش از حد، مدار اتصال کوتاه باعث افزای شاحساس امنیت خاطر در شما می گردد.

پاور بانک با قابلیت شارژ سریع

پاور بانک شارژ سریع به معنی پاور بانکی با تکنولوژی شارژ سریع است. به طور عمده 5 راه حل شارژ سریع وجود دارد که می توانید در بازار مشاهده کنید. شارژ سریع Qualcomm، MTK پمپ اکسپرس، TI MaxCharge، USB 3.1 PD و OPPO VOOC Flash Charge. اما همه این راه حل ها در بازار امروز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرند. Qualcomm Quick Charge محبوب ترین و کاربردی ترین آنها است. پاور بانک مجهز به Qualcomm Quick Charge به معنی "زمان شارژ کمتر، زمان استفاده بیشتر" . شارژ دستگاه های سازگار را تا 75٪ سریعتر انجام می دهد. این کار باعث می شود 8 ساعت استفاده از 15 دقیقه شارژ داشته باشید! تکنولوژیQuick Charge 2.0. Qualcomm همچنان مرزها را با Quick Charge 3.0 ، سریعترین و کارآمدترین شارژر تا به امروز، تحت فشار قرار می دهد. شارژ سریع 3.0 برای بارگیری دستگاه ها تا چهار برابر سریعتر از شارژ معمولی طراحی شده است. این دستگاه برای دو برابر شارژ Quick Charge 1.0 و 38 درصد کارآمدتر از Quick Charge 2.0 طراحی شده است. مصرف کنندگان می توانند زمان شارژ را کمتری صرف کنند و می توانند سریعتر و بهتر به کارهای خود برسند.

برای بسیاری از افراد، کارآمد ترین زمان برای دریافت شارژ کامل، این است که به پاور بانک اجازه دهید برق را در حالی که متصل به یک منبع برق در خانه است دریافت کند. با این حال، بانک های انرژی خورشیدی یک سرمایه گذاری ارزشمند برای هر کسی است که زمان زیادی را خارج از خانه صرف می کند و هنوز هم نیاز زیادی به استفاده از وسایل الکترونیکی دارد.

مشاهده قیمت و مشخصات انواع پاور بانک شیائومی