شیائومی فقط در فروش گوشی خود موفق نبوده است. پاو ربانک شیائومی ارزان قیمت و جذاب نیزطرفداران بسیاری دارد. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که بیش از 10 میلیون نسخه از پاوربانک 10،400mAh را در طول یک سال فروخته است.




شیائومی فقط در فروش گوشی خود موفق نبوده است. پاو ربانک شیائومی ارزان قیمت و جذاب نیزطرفداران بسیاری دارد. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که بیش از 10 میلیون نسخه از پاوربانک 10،400mAh را در طول یک سال فروخته است.

پاوربانک ها بخشی از مجموعه ای از لوازم جانبی مرتبط با گوشی هستند که شرکت چینی تولید کننده آن در کنار دیگر لوازم مانند اسپیکرها، هدفون ها و غیره در فروشگاه های خود به فروش می رساند.

پاو ربانک شیائومی - که با هر کدام از برندهای گوشی سازگاری دارد- دارای قدرت های مختلف و حداکثر هفت رنگ است، اما دسترسی به  آنها در هر کشوری متفاوت است. شما می توانید این پاوربانک ها را تقریبا در هر کشوری که شیائومی محصولاتش را به فروش می رساند پیدا کنید. تنها استثنا، در حال حاضر کشور اندونزی است.

تعیین ظرفیت مورد نیاز برای پاوربانک خود

برای خرید یک پاو ربانک شیائومی به چه ظرفیتی از آن نیاز دارید؟ این ظرفیت به وسیله ای که شما می خواهید آن را شارژ کنید بستگی دارد. احتمالا بهترین راه برای فهمیدن آن این است که ظرفیت دستگاههای مورد نظر خود را با mAh اندازه گیری نمایید سپس ظرفیت همه آنها را با یکدیگر جمع کنید  تا در آخر بیابید شما به چند mAh ظرفیت برای حداقل یک بار شارژ کامل آنها نیاز دارید. به عنوان مثال، اگر شما دو دستگاه OnePlus One و iPad Air 2 را در اختیار دارید و میخواهید آنها را با پاوربانک خود شارژ نمایید، می توانید 3،100 mAh را به 7،340 mAh اضافه کنید تا به عدد 10،440 میلی آمپر برسید. بنابراین این بدان معنی است که شما به یک پاوربانک شیائومی با حداقل ظرفیت 10400 mAh نیاز دارید. شما همچنین می توانید پاور بانک با ظرفیت بیشتر مانند 16000 میلی آمپر را خریداری نمایید، بنابراین می توانید دستگاه های خود را بیش از یک مرتبه شارژ نمایید.

چرا شیائومی موفق به فروش پاو ربانک شیائومی در این سطح بالا شده است؟ ساده ترین پاسخ قیمت پایین آن در برابر ظرفیت بالای ارائه شده است. که تقریبا همان استراتژی است که در هنگام فروش گوشی های هوشمند از آن استفاده می کند. طبق آمار آمازون، بعضی از نام های پر فروش در زمینه پاوربانک مانند Anker، RAVpower یا Zendure، هرچند که مارک های نسبتا مقرون به صرفه ای هستند، نسبت به پاو ربانک شیائومی از قیمت های بالاتری برخوردار هستند. علاوه بر این، به دلیل نام شناخته شده شیائومی شرکت های سرمایه گذاری بیشتر ترجیح می دهند محصولاتی از یک شرکت معتبر را نسبت به شرکتهای ناشناس خریداری نمایند.