استفاده از پاوربانک امروزه تقریبا به یک ضرورت تبدیل شده است. هنگامی که ما کلمه "پاوربانک" را در اینترنت جستجو می کنید، منابع بسیاری  از برندهای مختلف گرفته تا ظرفیت ها و ظواهر متنوع و مختلفی برای شما به نمایش در خواهد آمد که شما را مجبور می کنند زمان زیادی را برای یافتن بهترین گزینه موجود صرف نمایید.




معمولا پاوربانک ها در سه سایز مختلف به بازار عرضه می شوند: دستگاه های کوچک به سبک بدنه یک رژ لب کوچک که ممکن است تلفن شما را برای یک مرتبه شارژ نمایند ؛ واحد های جمع و جور متوسط با ظرفیت 5000 و 10000 mAh  که دو یا سه بار کامل شارژ را به دستگاه شما ارائه می دهد و ممکن است قیمتی در حدود 20 پوند داشته باشند؛ و دستگاه های با ظرفیت بالا که تا چند روز شارژ را در خود نگه می دارند و هزینه ای  بین 25 تا 100 پوند برای شما به همراه دارد.

اگر میخواهید یک پاوربانک را در یک هواپیما با خود به همراه داشته باشید، میدانید که حداکثر ظرفیتی که میتوانید در کیف خود به همراه داشته باشید چیزی در حدود  100 وات یا حدود 27،000 mAh است.

شما همیشه باید این نکته را در نظر بگیرید که ظرفیت پاور بانک هر چقدر که باشد شما نمی توانید از تمام آن استفاده نمایید و در بهترین حالت تنها 60 تا 70 درصد ظرفیت آن برای شما قابل استفاده است، اما در برخی از مدل ها شما می توانید تا 90 درصد ظرفیت را مورد استفاده قرار دهید. اگر در محصول خریداری شده توسط شما ظرفیت مصرفی آن اعلام نشده باشد، تقریبا شما 60 درصد ظرفیت آن را برای استفاده خود در نظر بگیرید.

آیا شما نیاز به خروجی چندگانه دارید؟ آیا میخواهید یک پورت USB-C و  یا یک خروجی AC داشته باشید؟

آیا دوست دارید از شارژ گذرگاه (از به عنوان تکنولوژی شارژ گذر گاه شناخته می شود) بهره مند شوید؟ این ویژگی به شما این امکان را می دهد که به طور همزمان یک پاوربانک و یک دستگاه متصل به آن را شارژ کنید.

آیا دوست دارید پاوربانک شما دارای یک صفحه نمایش LCD باشد که بتواند به شما میزان دقیق ظرفیت باقی مانده را اعلام کند و یا چراغ های LED به تنهایی برای شما کافی است؟

آیا شما نیاز به یک پوشش مسطح و یا ضد آب دارید؟ و اگر زیاد به گردش  می روید، دوست دارید که پاوربانک شما دارای ویژگی چراغ قوه LED باشد و یا قابلیت شارژ خورشیدی (حتی اگر در هوای با نور خورشید نا مناسب هم قرار داشته باشید این نوع پاور بانک ها به خوبی عمل خواهند کرد) را داشته باشد؟

این سوالاتی است که ممکن است شما برای خرید یک پاوربانک در نظر بگیرید. پس در انتخابات خود به تمام این موارد توجه فرمایید تا مناسب ترین گزینه را متناسب با نیاز خود بیابید.

با این حال و با توجه به مطالب گفته شده پیشنهاد ویژه ما به شما خرید پاور بانک شیائومی میباشد.