امروزه مردم یک پاوربانک را در کیف های خود به همراه دارند تا دستگاه های خود را به راحتی با استفاده از آن در هر مکامی شارژ نمایند. آیا می دانید بهترین مارک پاوربانک برای گوشی های سامسونگ چیست؟ این مقاله را بخوانید و پاسخ سوال خود را بیابید.





1. پاوربانک EasyAcc Monster 26000mAh
برند تجاری EasyAcc در خدمت به محصولات الکترونیکی بسیار موفق بوده و پاوربانک Monster 26000mAh یکی از محصولات معمول در این شرکت است. این پاوربانک با طراحی نوآورانه پورت ورودی دوگانه همراه است که این امکان را برای شما فراهم می کند که تا ظرف 8 ساعت به طور کامل شارژ شود. علاوه بر این، دارای 4 پورت USB است که به طور همزمان قادر به شارژ گوشی های هوشمند سامسونگ، تبلت و دو دستگاه دیگر می باشد. علاوه بر این، تکنولوژی پیشرفته هوشمند به کار رفته در آن به طور خودکار دستگاه های متصل را شناسایی می کند و بنابراین سریعترین جریان را برای دستیابی به کارایی بیشتر همانند شارژر اصلی برای شما ایجاد می کند.
2. پاوربانک Zendure A2
پاوربانک Zendure A2 دارای ظرفیت های مختلف 6700mAh، 10000mAh، 13400mAh و 16750mAh است که قیمت آن ها از 29.95 دلار به 52.58 دلار در آمازون متغیر است. ظاهر آنها شیک است و بسیار سبک هستند. هر دو ویژگی، اندازه کوچک و وزن سبک، آن را کاملا قابل حمل می کند. این پاوربانک بیشتر از مواد کامپوزیتی مقاوم در برابر سایش ساخته شده است، آن را به اندازه کافی برای استفاده در حال حرکت با دوام کرده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب یک ظرفیت مناسب از آن برای شارژ گوشی یا تبلت سامسونگ با توجه به نیازهای خود است.
3. پاو ربانک شیائومی 10000mAh
پاو ربانک شیائومی، یک نام تجاری چینی، که در سال های اخیر به طور چشمگیری به یک برند بین المللی تبدیل شده است و در حال حاضر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. پاوربانک Xiaomi 1000mAh دارای سه رنگ است: قرمز، نقره ای و طلایی. علاوه بر این، با استفاده از تراشه های کنترل هوشمند USB و چیپ های شارژ / تخلیه، نه تنها نه لایه حفاظت تراشه مدار فراهم می کند بلکه باعث افزایش کارایی آن هم می شود. علاوه بر این، استفاده از فن آوری ژاپنی برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد و تخلیه بیش از حد از آسیب رساندن به باتری های لیتیوم یونی، باعث شده است این محصول امن تر و با دوام تر به نظر برسد. تمام این ویژگی ها ی پاو ربانک شیائومی را برای شارژ گوشی های هوشمند و تبلت سامسونگ مناسب می کند. قیمت 24،99 دلاری آن نیز بسیار مقرون به صرفه است.
4. پاوربانک Lumsing Glory P2 Plus 15000mAh
شما می توانید این پاور بانک را با قیمتی برابر 27.99 دلار در آمازون پیدا نمایید. این محصول به شما سه خروجی ارائه می دهد: یک پورت USB-C و دو عدد پورت USB کامل، که به شما امکان می دهد تا همزمان یک گوشی هوشمند، تبلت سامسونگ و یک دستگاه دیگر مانند smartwatch را شارژ نمایید.
یکی از این خروجی های کامل از فناوری شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کند که سریعترین استاندارد شارژ برای تکنولوژی سازگار با آن است. خروجی USB دیگر دارای یک اتصال هوشمند است که قادر به تشخیص دستگاه و تنظیم قدرت برای ارائه حداکثر 12 وات (2.4A) است که سریعتر از بسیاری از شارژرهای تلفن همراه است.
5. پاوربانک RavPower Exclusives 20100mAh
پاور بانک RavPower Exclusives یک عضو جدید از خانواده RavPower است. پورت 2.4 A دو هسته هوشمند 2.0، آن می تواند گوشی های هوشمند سامسونگ و دیگر دستگاه ها را به طور همزمان شارژ کند و ظرفیت 20100 mAh آن را قادر می سازد تا سامسونگ7 را حداقل 5 مرتبه کامل شارژ نماید. علاوه بر این، پوشش فلزی بدون درز در لبه ها آن را بسیار براق و مقاوم نشان می دهد .
در بالا، بخشی از بهترین برندهای پاوربانک برای سامسونگ را بیان کردیم. اگر شما علاقه مند به انتخاب یک پاوربانک برای گوشی های هوشمند یا تبلت خود هستید، می توانید با ما همراه باشید.