سال 2017 دهمین سالگرد آیفون بود و اپل این رویداد را جشن گرفت. اگر چه این تاریخ رسما اعلام نشده است، انتظار میرود شرکت آمریکایی اپل در دسپتامبر 2017 نسخه های آیفون 8 و 8 Plus را از قیمت 1199 دلار به 1599 دلار برساند. همانطور که زمان زیادی برای آماده سازی این آیفون صرف شده است نیاز است یک پاوربانک ضد آب نیز سازگار با آن ساخته شود.




از جمله پاوربانک های ضد آب سازگار با محصولات آیفون می توان به گزینه های زیر اشاره نمود.

• سرسخت ترین پاوربانک 

پاوربانک EasyAcc 20000mAh 

این محصول بسیار مقاوم با خاصیت ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه ساخته شده است. با رتبه بندی IP67 و طراحی مقاوم بدنه، آن را می توانید به مدت 30 دقیقه فرورفته در عمق 1 متری ازآب قرار دهید، در نتیجه این پاوربانک محصول ایده آلی برای ماجراجویی ها است. در مورد ظرفیت آن نیز باید بگوییم، هیچ پاوربانکی به غیر از EasyAcc 20000mAh قدرت 7 مرتبه شارژ کامل آیفون 6s و یا 5 مرتبه شارژ کامل گلکسی S6 را ندارد. به طور کلی این محصول برای سفرهای ماجراجویی و گردش های روزانه طراحی شده است.

• ارزانترین پاوربانک

پاوربانک UNIFUN 10400mAh 

از آنجا که قیمت بالای آیفون 8 باعث شده است که بار مالی زیادی را در مخارج خود داشته باشید، ممکن است بخواهید لوازم جانبی که برای آن تهیه می کنید اندکی برای شما با صرفه تر باشند که در اینجا پاوربانک UNIFUN می تواند یک انتخاب بسیار خوب باشد. با طراحی خلاقانه خود و مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، شوک و ضربه محکم و ناگهانی، شما در هنگام سفر از کیفیت آن آسوده خاطر هستید و با استفاده از ظرفیت 10400 mAh ، این پاوربانک قادر به 5 مرتبه شارژ کامل آیفون و یا بیش از سه بار شارژ گوشی های بزرگ با ظرفیت بالا مانند Galaxy S4 است. همچنین هنگامی که در نیمه شب در حال رانندگی در مکان های تاریک هستید خاصیت LED های تعبیه شده بر روی آن می تواند برای شما بسیار کارآمد و مفید باشد، در نتیجه دیگر نگران قرار گرفتن در مکان های تاریک نیستید زیرا شما یک پاوربانک با خاصیت چراغ قوه نیز به همراه دارید.

• پاوربانک با بیشترین سازگار با محیط زیست

پاوربانک خورشیدی و ضد آب LiveWildFree 

این یک پاوربانک خورشیدی بزرگ است که در هنگام پیاده روی، کمپینگ، شکار و یا هر جایی خارج از شبکه های برق، به صورت خودکار خود را شارژ می کند. همچنین می توانید آن را در خانه و با کابل USB کامل شارژ کنید. در عین حال، با توجه به وجود چراغ های LED قدرتمند آن و نور بسیار بالای آنها و دارا بودن یک منبع برق اضطراری و سیگنال SOS شما از داشتن همچین پاوربانک قدرتمندی پشیمان نخواهید شد.

• پاوربانکی با بالاترین ظرفیت

پاور بانک ضد آب OUTXE 20100mAh IP67

OUTXE یک محصول برجسته با ظرفیت بالا و طراحی سرسخت برای مقاومت در برابر آب، ضد ضربه، ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر لغزش، بهترین همراه برای مسافران و علاقه مندان به حضور در فضاهای باز است. همراه با ظرفیت بالایی برابر 20100mAh، شما می توانید از آن برای 6 مرتبه شارژ کامل آیفون 7 و یا 4.5 مرتبه شارژ کامل یک گلکسی S7 ، استفاده نمایید.همچنین این پاوربانک یک محصول بسیار با دوام است. متفاوت از محصولات فوق، به راحتی با خروجی های دوگانه 2.4A و 1.5A می توانید گوشی و تلبت خود را به صورت همزمان و با سرعتی مناسب شارژ نمایید. علاوه بر این، ورودی 2A آن نیز سریعترین زمان برای شارژ خود دستگاه را برای شما فراهم می کند، شما می توانید با یک بار شارژ کامل آن حدود 12 ساعت از آن انرژی دریافت نمایید.

محصولات فوق نمونه هایی از پاوربانک های ضد آب و قابل اطمینان از نظر عملکرد صحیح هستند که می تواند با آیفون شما سازگار شوند. به استثنای ویژگی ضد آب، محصولات پیشنهادی همچنین ویژگی های خاصی را از خود نشان می دهد و شما می توانید بر اساس نیازهای خود آنها را انتخاب نمایید.در بین این پاوربانک ها پیشنهاد ما به شما خرید پاوربانک شیائومی است.پاوربانک شیائومی با قایلیت های بالا و سازگاری با انواع گوشی ها انتخابی مناسب برای تمامی کاربران میباشد.