کیفیت بیش از حد، برای همیشه ، این استانداردی برای همه چیزهایی است که شما خریداری می کنید، زیرا اگر استاندارد کافی را نداشته باشند، به احتمال زیاد محصولی را که خریداری کرده اید را باید به شرکتش پس بدهید و محصولی جدیدی را خریداری نمایید. خرید محصولات با کیفیت پایین یک عمل وحشتناک است زیرا زمان و پول شما را هدر خواهد داد.




کیفیت بیش از حد، برای همیشه ، این استانداردی برای همه چیزهایی است که شما خریداری می کنید، زیرا اگر استاندارد کافی را نداشته باشند، به احتمال زیاد محصولی را که خریداری کرده اید را باید به شرکتش پس بدهید و محصولی جدیدی را خریداری نمایید. خرید محصولات با کیفیت پایین یک عمل وحشتناک است زیرا زمان و پول شما را هدر خواهد داد.
قانون کیفیت هنگام خرید محصولات الکترونیکی مانند شارژر لوازم الکترونیکی باید کاملا رعایت شود. شارژرها بسیاری در فروشگاه های خرده فروشی و آنلاین وجود دارد. اما چطور می توانید بین آنچه خوب و بد است تفاوت قائل شوید تا بهترین فناوری شارژ را بیابید و از خرید محصولات با کیفیت پایین اجتناب کنید؟
ما در این مقاله 5 اصل را به شما برای تشخیص محصولات خوب و بد از یکدیگر معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
اصل 1: سعی کنید شارژری که ویژگی شارژ هوشمند ندارد را خریداری نکنید.
تکنولوژی شارژ هوشمند نوع جدیدی از روش های شارژ نیست، اما این موضوع دقیقا درست نیست؛ این نوع از دستگاه های شارژ به این معنی است که شارژر قادر به شارژ دستگاه شما در سریع ترین و مطمئن ترین سرعت ممکن است. شارژ هوشمند شارژ سریع نیست، اما قادر به شارژ دستگاه با سرعت شارژ 2.0A و 2.4A است.
اگر در شارژری که شما برای خرید آن برنامه ریزی می کنید هیچ اشاره ای به تکنولوژی شارژ هوشمند وجود ندارد، پس باید به مقدار آمپر آن نگاه کنید. اگر مقدار آمپر یک پورت خروجی شارژر USB برابر 1.0 آمپر باشد، آنگاه به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را خریداری نکنید، زیرا سرعت شارژ 1.0A بسیار سرعت کمی است و با استانداردهای امروز هماهنگی ندارد.
با این حال اگر پورت خروجی شارژ USB 2.0A و یا بالاتر باشد و نشانگر "شارژ هوشمند" را نیز نداشته باشد، می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد، زیرا میزان آمپر آن به اندازه کافی برای شارژ سریع بالا است.
به همین دلیل بهتر است که پاوربانکها، شارژرهای USB دیواری، شارژرهای ماشینی و سایر انواع شارژرهایی را که دارای تکنولوژی شارژ هوشمند هستند، انتخاب کنید، زیرا به شما این اطمینان را میدهند که سرعت شارژ برابر 2.0A و یا بالاتری را برای شما فراهم کنند. اگر شما یک شارژر 1.0A را انتخاب کنید، این شارژر منسوخ شده است و دستگاه های شما را به کندی شارژ می کند.
اصل 2: شارژری که بیش از حد گران است را با دقت انتخاب کنید.
این در واقع یک نگرانی بسیار رایج در مورد خرید شارژر لوازم الکترونیکی است. قیمت شارژرها می تواند در شارژرهایی با کیفیت واقعی تا شارژرهایی که در برابر قیمت خود ارزش زیادی ندارد، بسیار متفاوت باشد.
چقدر باید هزینه کنید؟
با توجه به دانش اندک مردم در مورد خرید شارژرهای الکتریکی ممکن است هزینه زیادی برای آن پرداخت نمایند. به عنوان مثال: شارژر دیواری با پورت USB که به عنوان شارژر Apple Certified برچسب خورده، آیا واقعا باید 19 دلار ارزش داشته باشد؟ پاسخ قطعا منفی است، زیرا شارژرهای الکترونیکی که از شرکت هایی گوشی های هوشمند و یا هر شرکتی که شارژر الکترونیکی را می فروشد( که بر روی شارژرهای الکترونیکی تمرکز ندارند)، فروخته می شود با افزایش قیمت بالایی رو به رو می شوند.
در اینجا به دلایلی اشاره می کنیم که چرا شرکت هایی که در فناوری شارژرها متخصص نیستند، قیمت محصولاتشان را بیش از حد افزایش می دهند:
• آنها واقعا فکر می کنند که شارژر الکترونیکی هنوز گران است.
• آنها قیمت این فناوری را نمی دانند.
• آنها از کمبود دانش مردم در مورد کیفیتی که این محصولات باید داشته باشند، سوء استفاده می کنند.
• آنها در زمینه تکنولوژی شارژ دانش کافی را ندارند و به جای آن باید واقعا در آنچه که در آن تخصص دارند تمرکز کنند.
چگونه از خرید محصولاتی با قیمت بالا اجتناب کنید؟
 شارژرهایی که به عنوان «شارژرهای تحت لیسانس اپل» نامگذاری شده اند و یا چیزی شبیه به آن را خریداری نکنید.
 محصولات خود را تنها از شرکت هایی که در تکنولوژی شارژ تخصص دارند، خریداری کنید. این شرکت ها در ایجاد محصولات با کیفیت و شارژ سریع تخصص دارند و به همین دلیل محصولات آنها از عمر بالایی برخوردار هستند.
 محصولات خود را همیشه از فروشگاه های خرده فروشی خریداری نکنید. فروشگاه های خرده فروشی می دانند که شما قصد خرید یک محصول را دارید. و ممکن است به شما پیشنهاد خرید یک شارژر دیواری با کابل USB را بدهند، که این خرید با پشیمانی به پایان خواهد رسید، زیرا این محصول با کیفیتی نیست، فقط خریدهای ضروری خود را از این گونه مکان ها انجام دهید.
اصل 3: گول تبلیغات شارژر با "شارژ سریع" اما دارای سرعت شارژ 1.0 آمپر را نخورید.
درست است که همه می خواهند شارژ سریعی داشته باشند. ما در جهانی زندگی می کنیم که نیاز به عمل شارژ کردن در آن ضروری است اما نیاز به شارژ سریع نیز به شدت رو به رشد است. از آنجا که ما از دستگاه های خود در طول روز استفاده می کنیم، ضروری است که گوشی های هوشمند مان همیشه دارای شارژ باشند. ممکن است بعد از گدشت نیمی از روز، شارژ دستگاه شما تمام شود ولی کار شما در خارج از خانه و یا محل کارتان تمام نشده باشد و به دستگاه خود نیاز داشته باشید؛ در نتیجه شما به یک تکنولوژی شارژ سریع نیاز دارید تا روز خود را با خیالی راحت سپری کنید.
از آنجا که شرکت ها می دانند نیاز به شارژ نیازی حیاتی است پس تبلیغ یک محصول به عنوان "شارژ سریع" چیزی است که مردم آن را دوست خواهند داشت. اما شما باید نگاه دقیق تری به این تبلیغات بزرگ داشته باشید زیرا مهمترین چیز در آنها سرعت شارژ حقیقی شارژرهای الکترونیکی است.
برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سرعت های شارژ ورودی و خروجی هر دستگاه و دیگر اطلاعات در مورد تشخیص شارژرهای الکترونیکی خوب و بد از یکدیگر در ادامه با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات درباره ی پاوربانک شیائومی