همانطور که عملکرد گوشی ها سریعتر می شود، نیاز به شارژ در آنها نیز افزایش می یابد. اگر متوجه شدید که باتری گوشی شما تا مدت زمانی که شما دوست دارید، پایدار نخواهد بود، در این صورت نیاز است از یک پاوربانک استفاده کنید.




همانطور که عملکرد گوشی ها سریعتر می شود، نیاز به شارژ در آنها نیز افزایش می یابد. اگر متوجه شدید که باتری گوشی شما تا مدت زمانی که شما دوست دارید، پایدار نخواهد بود، در این صورت نیاز است از یک پاوربانک استفاده کنید. پاوربانک ها همچنین در صورتی که شما در سفر، گردش و یا در حال یک پرواز طولانی هستید، این اطمینان را برای شما حاصل می کند که قبل از اینکه به یک منبع برق دسترسی پیدا کنید، بتوانید از خاموش شدن آنها و از کار افتادن آنها جلوگیری نمایید.

شما می توانید برخی از پاوربانک های قدرتمند را با قیمت های پایین خریداری نمایید، مخصوصا اگر به پیشنهاد های موجود در سایت ما خوب توجه داشته باشید. ما فقط بهترین نمونه ها را با شما به اشتراک می گذاریم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که یک معامله خوبی را انجام داده اید.

به دنبال چه ویژگی هایی در یک پاوربانک هستید

به احتمال زیاد شما به دنبال یک پاوربانکی هستید  که قابلیت حمل ، سازگاری، ظرفیت و کارایی بالایی را به شما ارائه دهد. ما  همچنین به شما توصیه می کنیم که مطمئن شوید که پاور بانکی را که تهیه می کند طراحی با دوامی نیز داشته باشد، زیرا شما آن را در کیف و یا جیب خود حمل می کنید و نمی خواهید نگران آسیب دیدن آن باشید.

همچنین ممکن است بخواهید پاوربانکی با ورودی ها و خروجی های چندگانه را خریداری نمایید و همچنین از USB-C پشتیبانی کند، دارای خروجی AC باشد، ضد آب باشد و بسیاری از ویژگی های دیگر. اما داشتن همه این موارد اضافی برای شما ضروری نیست و تنها کار آنها این است که هزینه شما را برای خرید یک پاوربانک افزایش می دهد، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که آیا این ویژگی های اضافی ارزش هزینه اضافی را دارا هستند و یا خیر؟

پاوربانک متراکم تر، ممکن است دارای ظرفیت کمتری باشد، بنابراین باید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی برای شما مهم تر است؟ قابلیت حمل و یا ظرفیت. یک پاور بانک  جمع و جور ممکن است بتواند یک بار گوشی شما را شارژ نماید، اما پاوربانک هایی با ظرفیت های بالا می تواند تلفن ها را تا 10 بار شارژ کامل نمایند.

راهنمای خرید پاوربانک شیائومی