امروزه شرکت شیائومی محصولات جدیدی برای کارهای روزانه طراحی و تولید کرده است. یک مدل از این سری محصولات، کیت خانه‌ی هوشمند شیاومی است که در آن مجموعه‌ای از حسگرها و کنترل‌کننده‌ها قرار داده شده است. شرکت تولید کننده این مجموعه را برای تسهیل انجام کارهای روزانه‌ای که به‌طور مداوم در خانه تکرار می‌شوند، طراحی و برنامه‌ریزی کرده و شما با استفاده از هر یک از آن‌ها می‌توانید تعداد زیادی از کارهای روزانه‌ی خود را از راه دور انجام دهید.




شركت شيائومی يكی از بزرگترين شركت های خصوصی در زمينه طراحی، توسعه و فروش لوازم الكترونيک است كه در سال ٢٠١٠ با تمركز بر ساخت گوشی های هوشمند در پكن تأسيس شد. برند شیائومی به نقطه ای از موفقیت رسیده است که آنرا اپل ۲ می شناسند.
ست خانه هوشمند شیائومی رویای داشتن خانه ای شگفت انگیز را به واقعیت تبدیل میکند. استفاده از سنسورهای این مجموعه امکان کنترل خانه را برای کاربر فراهم میکند.با استفاده از این محصول مجموعه ای از حسگرها و کنترل کننده ها را در اختیار دارید و برای تسهیل انجام کارهای روزانه ای که بطور مداوم در خانه تکرار میشوند کاملا کاربردی است. بخش مرکزی کیت بی سیم است و قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و میتواند به عنوان چراغ خواب استفاده شود و قابلیت تبدیل به چند رنگ متفاوت را دارد. نحوه اتصال و عملکرد این سنسورها بسیار ساده و راحت است. کافیست با اسکن کد QR یا از اینترنت برنامه مربوط به لوازم خانگی هوشمند شیائومی را دانلود کنید. بدین ترتیب به راحتی توسط گوشی هوشمند خود میتوانید این محصولات را مدیریت کنید. استفاده و اتصال ترکیبی این سنسورها نیز عملکرد جالبی را به همراه دارند.

کیت خانه هوشمند شیائومی 

مجموعه کیت خانه هوشمند شیائومی شامل ۵ قطعه می باشد: کنترل از راه دور چند منظوره شیائومی،‌ سنسور در و پنجره، سوئیچ هوشمند وایرلس، سنسور بدن انسان و پریز

1. گیت وی کنترل از راه دور چند منظوره شیائومی

دارای بلندگوی داخلی و مجهز به رادیو آنلاین است. شما دستگاه را طوری تنظیم می کنید تا هنگامی که شما خواب هستید رادیو خاموش شده و برای بیدار کردن شما از خواب، روشن شود.همچنین این دیوایس دارای سنسور نور با ۱۶ میلیون رنگ قابل تغییر می باشد که در شرایط نور کم روشن می شود. اگر کنترل از راه دور به سنسور بدن انسان متصل باشد؛ هنگامی که کسی عبور می کند، چراغ روشن می شود. اتصال با سنسور درب، هنگام باز شدن در، چراغ را روشن می کند. می توانید کنترل از راه دور را به دوربین تحت شبکه متصل کنید تا زمانی که در خانه نیستید ورود افراد را به شما اطلاع داده و برای شما ثبت کند.

کنترل از راه دور شیائومی

2. سنسور درب و پنجره 

شیائومی با باز شدن در می تواند چراغ و یا صدای زنگ را برای شما روشن کند.
سیستم خانه هوشمند خود را طوری تنظیم کنید که با باز شدن پنجره دستگاه تصفیه هوا خاموش شود. این سنسور دارای اندازه ای کوچک است و به آسانی نصب می شود. باتری دکمه ای CR2032 سنسور برای مدت ۲ سال کار می کند.

سنسور درب و پنجره

 3. سوئیچ هوشمند

سوئیچ هوشمند بیسیم دارای یک کلید برای کنترل هر کاری دارد. در آشپزخانه هستید، کلید را فشار دهید، کودک را بیدار می کند. قبل از خواب دکمه را برای خاموش کردن همه وسایل فشار دهید. یک دکمه برای روشن کردن نور شب، و یا هنگام خروج، کلیدی برای کنترل لوازم خانگی و خاموش کردن آن ها.

سوییچ هوشمند 

4. سنسور بدن انسان 

را می توانید به گونه ای تنظیم کنید که تهویه هوا و یا تلویزیون به طور خودکار، زمانی که کسی در خانه نیست خاموش شود؛ و یا زمانی که کسی از مقابل آن عبور می کند، نور شب به طور خودکار روشن شود. این سنسور برای انواع محیط های خانگی مناسب است. 

سنسور بدن انسان 

5.پریز هوشمند

از آنجایی امروزه تمام تلفن های همراه به اینترنت دسترسی دارند. شما میتوانید از هر کجا که هستید لوازم برقی خانه خود را کنترل کنید. با سوکت هوشمند شیائومی دیگر نگران مصرف اضافه برق نباشید. هنگامی که در راه برگشت به خانه اید پلوبز یا دستگاه تصفیه هوا را روشن کنید  

برای خرید محصول کیت خانه هوشمند از فروشگاه لندیکا لطفا اینجا کلیک کنید.

دوربین هوشمند شیائومی

مسلما شما در داخل منزل خود اشیای قیمتی دارید که هنگام ترک خانه نگران آنها میشوید. یا انباری پر از وسایل دارید که سر زدن به آن به صورت مداوم برای شما امکان پذیر نیست. یا هنگامی که به سر کار میروید نگران کودک خردسال خود که در منزل باقی مانده خواهید شد. هزاران شرایط دیگر وجود دارد که نیاز به وجود یک ابزار غیر انسانی برای مراقبت از آنها کاملا احساس میشود. پس با نصب یک دوربین نظارتی شیائومی کوچک شما می توانید از هرجا و مکانی مراقبت کنید .

• دوربین شیائومی به راحتی با انواع گوشی های هوشمند سینک می شود. قابلیت هایی که دارد می تواند به گوشی صاحب خانه پیامی بفرستد یا تصویر آن لحظه را در گوشی او به نمایش در آورد.
• با نصب دوربین شیائومی از اتفاقات خانه مطلع شوید. برای کودکانی که در اتاق شخصی خود در خواب هستند شما می توانید خواب آنها را با دوربین های شیائومی فقط با گوشی همراه خود در تاریکی فرزند خود را کنترل کنید.

• از این دوربین میتوانید به عنوان یک وبکم برای مکالمات تصویری در اسکایپ یا سایر برنامه ها استفاده کنید.

ترازوی هوشمند شیائومی

شرکت شیائومی دو نسخه ترازو طراحی کرده است .این ترازوی سفید رنگ است . که بر روی سطح رویین آن نیز، یک LED قرار گرفته است و از ۵ گرم تا ۱۵۰ کیلوگرم را اندازه گیری کرده و از طریق این ال ای دی به صورت دیجیتالی به شما نمایش می دهد. دقت این دستگاه به گونه ای است که شما می توانید حتی وزن یک استکان چای را نیز با دقت بسیار زیادی اندازه بگیرید. برای این محصول نیز از اپلیکشن Mi Fit برای رابط کاربری بهتر مشتری و دستگاه استفاده کرده است. کار با این اپلیکیشن به این صورت است که با ارتباط بلوتوث به گوشی های هوشمند اندروید ۴٫۴ و iOS 8.0 به بالا می توانید از تاریخچه و دیگر امکانات آن استفاده کنید.

به طور کلی در بسیاری از ترازوهای هوشمند‌، قابلیت‌هایی مانند تشخیص میزان چربی بدن و شاخص توده بدنی (bmi) که جزو موارد مهمتر هستند وجود دارد و در بعضی از ترازوهای هوشمند می‌توان به موارد دیگری مثل تشخیص میزان متابولیسم پایه، توده بدون چربی بدن، توده استخوانی، آب بدن و … اشاره کرد.

ترازو هوشمند شیائومی دستگاه تصفیه آب هوشمند شیائومی

یکی از مهمترین اصول سلامتی نوشیدن آب سالم است که به شادابی جسم کمک می کند . شرکت شیائومی با تولید دستگاه تصفیه آب توانسته به سلامت انسان ها کمک کند. این دستگاه دارای ۴ نوع فیلتر جهت تصفیه کامل آب که شامل یک عدد فیلتر پنبه ای جهت جدا کردن رسوبات و ناخالصی های آب ، دو عدد فیلتر کربنی جهت بهبود کیفیت و طعم آب و اسمز معکوس برای جدا کردن باکتری ها و فلزات سنگین و تصفیه کامل آب استفاده میشوند.دستگاه تصویه آب شیائومی به ابعاد کوچک ۴۱۰×۲۶۰×۲۰۵ میلی متر است که به آسانی قابل نصب میباشد و در هر دقیقه یک لیتر آب را به طور کامل تصفیه مینماید.همچنین دستگاه از طریق گوشی تلفن همراه قابلیت کنترل دارد و پس از نصب برنامه به روی گوشی موبایل امکان ارسال هشدار جهت تعویض فیلترها ،کنترل لحظه ای آب آشامیدنی و مواد جامد محلول در آب و تصفیه ۴۰۰ گالن آب در طول شبانه روز از هدر رفت آب جلوگیری مینماید.

 

برای خرید تصفیه آب شیائومی از فروشگاه لندیکا لطفا اینجا کلیک کنید

سنسور هوشمند دما و رطوبت شیائومی

سنسور هوشمند دما و رطوبت شیائومی سازگار با انواع گوشی های موبایل مجهز به سیستم عامل های اندروید ۴٫۰ و iOS 7.0 به بالا می باشد که شما می توانید با نصب اپلیکیشن روی گوشی ، هشدارهایی مانند هشدار افزایش دما و رطوبت غیر نرمال که این دستگاه ارسال می کند را مشاهده کنید. از دیگر امکانات این سنسور روشن کردن اتوماتیک تصفیه کننده و یا مرطوب کننده هوا برای بهبود هوای موجود است. برای استفاده از این محصول باید آن را با سنسور چند منظوره شیائومی همگام سازی کرد.

 کتری هوشمند شیائومی

کتری برقی شیائومی محصول جدیدی از محصولات هوشمند خانگی شیائومی می باشد. بدنه آن به رنگ سفید و طراحی ساده و ارگونومیک دارد ظرفیت این کتری ۱٫۵ لیتر بوده و بخش درونی آن از استیل ضد لک ۳۰۴ تولید شده است. قطر سرپوش این کتری ۱۳ سانتی‌متر بوده و آب را ۵ دقیقه‌ای به جوش می‌آورد. بوسیله بلوتوث تلفن همراه می توانید به کتری هوشمند خود متصل شده و دمای آن را توسط اپلیکیشن Mi Home تنظیم کنید. این کتری نه تنها تا دمای تنظیم‌شده گرم می‌شود، بلکه آب را ابتدا به جوش آورده و دمای آب و تنظیمات را نگه می‌دارد.

 

کتری هوشمند شیائومی برای خرید کتری هوشمند شیائومی از فروشگاه لندیکا لطفا اینجا کلیک کنید.

تی وی باکس 

نسخه تقویت شده تی وی باکس ۳ شیائومی یک مرکز چند رسانه ای خانگی است که تجربه ای از بهترین و متنوع ترین رسانه ها خانگی را برای شما به ارمغان می آورد .تی وی باکس ۳ شیائومی سری Enhanced ظاهری زیبا و ساده دارد. ابعاد این دیوایس سفید رنگ ۱۰x10x2.5 سانتیمتر است و به هیچ وجه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. در پشت دستگاه دو پورت USB 2.0، یک پورت HDMI و یک پورت منبع تغذیه وجود دارد.
عملکرد بسیار خوب پردازنده Power VR GX6250 تصاویری بسیار واضح و روان را در اختیار شما می‌گذارد؛ و هنگام مشاهده تصاویر با وضوح بسیار بالای ۴K یا اجرای بازی‌های ۳D، با کندی، لگ یا مشکلات دیگر مواجه نخواهید شد. پشتیبانی از OpenGL3.1 / OpenCL کمک می‌کند تا بتوانید سازگاری زیادی با بازی‌های مختلف داشته باشید.
می دانیم داغ شدن دستگاه بر روی کارایی آن تاثیر دارد، نسخه تقویت شده تی وی باکس ۳ شیائومی از سیستم خنک کننده بی نظیری استفاده می کند که به صورت خودکار سرعت فن آن تنظیم می شود.
بهره گیری از WiFi 2×2 802.11ac سرعت انتقال داده را تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه افزایش داده است. این تی وی باکس همچنین از بلوتوث کم مصرف ۴٫۱ نیز پشتیبانی می کند. شما حتی می توانید با استفاده از سنسور موجود در ریموت کنترل بلوتوث Mi TV Box 3 بازی در دسترس تی وی باکس را بازی کنید.

 

دستگاه تهویه هوا

این محصول کمترین فضا را اشغال می کند دارای فیلتر 3 لایه با ساختار 360 درجه ای باعث شده کیفیت هوای خروجی از دستگاه بسیار مناسب باشد. دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی می تواند ۹۹٫۷ درصد از ذرات معلق در هوا را در اتاقی به ابعاد ۲۱ متر مربع، تنها در مدت ۱۰ دقیقه تصفیه نماید. این دستگاه قابلیت کنترل از طریق دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS برخوردار است که توسط برنامه Mi Home قدرت مانور و کنترل بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این برنامه و اتصال به WiFi می توانید به راحتی دستگاه را حتی زمانی که خارج از منزل هستید کنترل کنید و از کیفیت هوای محیط مطلع شوید.

 

سنسور نظارت بر گل و گیاه شیائومی

این دستگاه کوچک با اندازه گیری روشنایی، رطوبت و دما در اطراف گیاهانتان و نیز میزان حاصلخیزی خاک، اطلاعات لازم را از طریق بلوتوث به گوشی همراه شما ارسال میکند. این سنسور در کیسه ای پلاستیکی همراه با یک عدد باتری دکمه ای و دفترچه راهنما درون جعبه مقوایی عرضه شده است. در پشت این بسته مشخصات محصول به زبان انگلیسی قابل مشاهده می باشد. نسخه بلوتوث به کار رفته در این محصول، ۴٫۱ است. از دیگر امکاناتی که در اپلیکیشن این دستگاه وجود دارد، امکان ذخیره‌سازی داده‌های جمع‌آوری‌شده در فضای ابری است. باتری استفاده‌شده در این محصول، قابلیت ماندگاری تا ۳۶۵ روز را داشته و شما را از تعویض، بی‌نیاز می‌کند.

 

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی

یکی دیگر از لوازم منزل می توانیم چراغ مطالعه شیائومی را معرفی کنیم . ای چراغ قوه برای افرادی هست که نگرانی سلامتی چشم خود هستند.چراغ مطالعه هوشمند مانند سایر محصولات دیگر از طریق اپلیکشن موبایل قابل کنترل است. که پس از اتصال به اپلیکشن شما می توانید نور چراغ را به سلیقه خود تغییر دهید.این وسیله برای حفظ سلامت چشمان شما دارای ۴ حالت تنظیم نور است. حالت مطالعه، حالت فوکوس، حالت کودکان و حالت مناسب برای کار با کامپیوتر.

چراغ مطالعه هوشمند برای خرید چراغ مطالعه شیائومی از فروشگاه لندیکا لطفا اینجا کلیک کنید.

قلم Mi TDS تستر سلامت آب شیائومی

این محصول سلامت آب شیائومی کیفیت آب آشامیدنی را تعیین می کند. برای حفظ سلامتی خود آب خانه را به آسانی تست کنید و از سلامت آن مطلع شوید و اگر آب به تصفیه نیاز داشت به فکر دستگاه تصفیه آب باشید. ظاهر دستگاه شبیه به یک دماسنج الکترونیکی است. اما به جز دما، قادرست میزان فلزات سنگین، مواد آلی و شوری آب را برآورد کرده، خلوص کلی آن را بسنجد.

قلم Mi TDS تستر سلامت آب شیائومی  

برای خرید قلم تستر آب شیائومی از فروشگاه لندیکا لطفا اینجا کلیک کنید.

دستبند سلامتی شیائومی


این دستنبند یکی از پر فروش ترین محصولات شیائومی میباشد. دستبند هوشمند شیائومی می بند ۲ می تواند اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، زمان، مسافت طی شده، تعداد گامها، کالری مصرف شده و درصد باتری باقی مانده را به شما نشان دهد.این دستبند دارای استاندارد های ضد آب بوده و شما با خیال راحت می توانید آن را در زیر شیر آب قرار دهید.

برای خرید دستبند سلامتی شیائومی از فروشگاه لندیکا لطفا اینجا کلیک کنید.

نتیجه گیری 

امروزه نیازهای انسان در خانه فراتر از گذشته شده و برخی کارهای روزمره نیاز به امکانات بیشتری نسبت به قبل دارند. به همین منظور شرکت‌های بسیاری دست به تولید محصولاتی برای رفع این نیازها زده‌اند و مشکلات را تا حد زیادی رفع کرده‌اند. کیت خانه‌ هوشمند شیائومی، یکی از محصولاتی است که دارای مجموعه‌ای از حسگرها و کنترل‌کننده‌ها برای آسان کردن کارهای خانه است. هدف از تولید این محصولات تسهیل انجام کارهای روزانه‌ است که به‌طور مداوم در خانه تکرار می‌شوند. در حقیقت این محصولات برای کنترل دستگاه‌های هوشمند شما از راه دور، محل کار یا مسافرت و ...، طراحی شده است که به‌وسیله‌ حسگرهای آن می‌توانید چراغ‌خواب، دستگاه تهویه هوا و ... را کنترل کنید. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به دارا بودن چسب دوطرفه، کنترل کننده‌ مرکزی بی‌سیم با قابلیت اتصال به پریز برق، امکان استفاده به عنوان اسپیکر و... اشاره کرد.